Dywidenda NG2 za 2011 rok może wynieść 1,5 zł za akcję, wzrost sprzedaży LFL w '12 co najmniej 7 

20.02. Warszawa (PAP) - Dywidenda NG2 za 2011 rok może być podobna jak rok wcześniej i wynieść 1,5 zł za akcję. Spółka chce zwiększyć poziom dywidendy w kolejnych latach -...

20.02. Warszawa (PAP) - Dywidenda NG2 za 2011 rok może być podobna jak rok wcześniej i wynieść 1,5 zł za akcję. Spółka chce zwiększyć poziom dywidendy w kolejnych latach - poinformował na konferencji prezes spółki, Dariusz Miłek. NG2 podtrzymuje, że w tym roku przychody grupy, podobnie jak zysk netto, mogą wzrosnąć o ok. 20 proc. Sprzedaż porównywalna powinna wzrosnąć o co najmniej 7 proc. rdr.

"Dywidenda z zysku za ubiegły rok może być podobna jak rok wcześniej i wynieść 1,5 zł na akcję. W kolejnych latach będziemy chcieli zwiększyć poziom dywidendy" - powiedział Miłek, nie wykluczając, że w przyszłości na dywidendę mogłoby zostać przeznaczone blisko 100 proc. zysku.

"Chcemy być spółką dywidendową. Inwestorzy zakładają, że będziemy za parę lat wypłacać na dywidendę 3-4 zł na akcję" - powiedział Piotr Nowjalis, wiceprezes NG2.

Dywidenda NG2 z zysku za 2010 rok wyniosła 1,5 zł na akcję.

W 2011 roku grupa NG2 miała 1,092 mld zł przychodów (wzrost o 6,2 proc. rdr), 160,5 mln zł EBIT (wzrost o 24,3 proc. rdr) i 123,7 mln zł zysku netto (wzrost o prawie 5 proc. rdr).

Wiceprezes Nowjalis powtórzył, że NG2 zakłada w tym roku ok. 20 proc. wzrost przychodów i podobny wzrost zysku netto.

"Zakładamy, że w tym roku przychody wzrosną o około 20 proc., zysk netto powinien przyrosnąć o dwadzieścia parę procent. Zakładamy spory wzrost powierzchni handlowej i wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych" - powiedział wiceprezes.

Poinformował, że celem spółki jest wzrost sprzedaży porównywalnej w tym roku o co najmniej 7 proc. rdr.

"Zakładamy 7 proc. wzrostu rok do roku dla sieci CCC, dla pozostałych brandów plany są ustawione wyżej" - powiedział.

Wzrost sprzedaży porównywalnej ma wynikać m.in. z kampanii marketingowej, programu lojalnościowego od sezonu wiosna/lato 2012 i poszerzenia oferty produktowej.

"Od lipca wprowadzamy obuwie sportowe znanych światowych marek, m.in. Nike. Mamy bardzo szeroką ofertę obuwia dziecięcego z logo Disneya. Wprowadzamy nowe marki obuwia skórzanego: Lasocki Fashion for Men, Lasocki Kids i Lasocki Young" - powiedział Nowjalis.

W 2011 roku sprzedaż porównywalna w sieci CCC w Polsce wzrosła o 1,5 proc. rdr, a w CCC w Czechach o 9,6 proc. rdr. W sieci Quazi sprzedaż LFL spadła o 7,5 proc., a w Boti o 4,9 proc.(PAP)

pel/ ana/

Źródło artykułu:
Wybrane dla Ciebie
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord