Trwa ładowanie...

"Dzień singla", czyli chińska odpowiedź na "czarny piątek". 30 mld dolarów pękło w jeden dzień

24 godziny, 30 mld dolarów obrotów - tak zarabia Alibaba. Chiński gigant w ciągu minuty i 25 sekund promocji sprzedał produkty o wartości ponad miliarda dolarów. Wszystko za sprawą akcji w ramach "Dnia Singla". Dla Polaków równięż czekają obniżki. Dostępne są jeszcze przez kilkanaście godzin, ale warto uważać na promocyjnych naciągaczy.

"Dzień singla", czyli chińska odpowiedź na "czarny piątek". 30 mld dolarów pękło w jeden dzieńŹródło: WP.PL
d1rdose
d1rdose

"Dzień singla" to międzynarodowe "święto" tanich zakupów w internecie, wymyślone przez Chińczyków. Coraz chętniej biorą w nim udział Polacy, bo chińskie sklepy internetowe mają już nad Wisłą miliony klientów.

"Dzień singla" przypada co roku 11 listopada, czyli w dniu miesiąca, którego data składa się z samych jedynek. Podczas 24-godzinnych wyprzedaży w chińskich sklepach internetowych zniżki przekraczają nawet 50 proc. Przypomina to amerykański "czarny piątek", kiedy to sieci handlowe na jeden dzień obniżają ceny swoich produktów - nierzadko bardzo zdecydowanie.

W tym roku klienci będą mogli kupować obniżone produkty przez 48 godzin. Promocje dla klientów z Polski zaczęły się w południe w sobotę 10 listopada i potrwają do poniedziałku - 12 listopada. Zanim jednak skusimy się na zakupy, warto prześledzić ceny danych produktów. Nie jest tajemnicą, że część sprzedawców na kilka dni przed akcją promocyjną po prostu podnosi stawki.

W 2017 roku Dzień Singla zapewnił spółce Alibaba 25,3 mld dolarów sprzedaży w ciągu pierwszych 24 godzin. Zakupowa akcja w "dniu singla" została po raz pierwszy zorganizowana w 2009 r. przez chińskiego giganta sprzedaży internetowej - grupę Alibaba i rozeszła się wśród innych, chińskich sprzedawców. Wartość transakcji tylko 11 listopada osiąga każdego roku rekordowe wyniki.

d1rdose
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1rdose