Trwa ładowanie...

Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka. Nowy konkurs w dyskoncie

Wygląda na to, że Biedronka startuje z nowym konkursem. W serwisie YouTube właśnie pojawiła się reklama zapowiadająca nową akcję w dyskontach.

Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka. Nowy konkurs w dyskoncieFot: YouTube/Biedronka
d3lkx7s
d3lkx7s

Dzieci przy samochodach niczym z safari i słoń wychodzący ze sklepu. "Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka!" - w ten sposób sieć promuje nową akcję. Głosu do spotu użyczyła znana lektorka Krystyna Czubówna: "Zbieraj punkty na karcie Moja Biedronka i graj o rodzinną wycieczkę do najciekawszych ZOO na świecie!".

Ale na razie wiadomo nie wiele. Sieć ujawnia jedynie, że istotne jest zbieranie punktów na karcie lojalnościowej. "Za każde zebrane 40 zł - 1 pkt. Zbierz 10 punktów, aby mieć szanse na wycieczkę i inne nagrody. Akcja trwa do 19.03.2017 r."- czytamy na końcowych napisach.

Choć podano tam również adres internetowy Biedronki z adnotacją, że właśnie tam dowiemy się więcej o nowym konkursie i jego zasadach, niestety tam również nie ma jeszcze żadnej informacji. Jedynie to, że "Więcej niespodzianek już wkrótce!".

d3lkx7s

Biedronka wprowadziła swoją kartę lojalnościową w zeszłym roku. W tym samym momencie ruszyła z akcją Gang Świeżaków - wydając 40 zł na zakupy klient otrzymywał przy kasie naklejkę. Dodatkową można było uzyskać, jeśli w koszyku znalazły się świeże warzywa i owoce. Kolejną - jeśli się posiadało kartę Moja Biedronka. W sumie dzięki zebraniu 40 znaczków można było za darmo otrzymać maskotkę. Akcja nabrała takiego tempa, jakiego nie spodziewała się sama sieć - zaczęło brakować naklejek, a po jakimś czasie nawet maskotek. To doprowadziło do wielu napięć i płaczu wśród niezadowolonych dzieci. Kiedy emocje opadły, sieć wprowadziła kolejną akcję z nową odsłoną Świeżaków. Tym razem były
to karty kolekcjonerskie. Jednak nie odniosły tak spektakularnego sukcesu.

Lidl także nie chciał być w tyle i stworzył akcję do złudzenia przypominającą tę w Biedronce. Tyle, że niemiecki dyskont, aby zachęcić dzieci do jedzenia warzyw i owoców, rozdawał Stikeezy - nieduże figurki w kształcie ogórka, marchewki, pomidora czy banana.

d3lkx7s
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3lkx7s

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj