Trwa ładowanie...
d9qm1g3

Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka. Nowy konkurs w dyskoncie

Wygląda na to, że Biedronka startuje z nowym konkursem. W serwisie YouTube właśnie pojawiła się reklama zapowiadająca nową akcję w dyskontach.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka. Nowy konkurs w dyskoncie
(Fot: YouTube/Biedronka)
d9qm1g3

Dzieci przy samochodach niczym z safari i słoń wychodzący ze sklepu. "Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka!" - w ten sposób sieć promuje nową akcję. Głosu do spotu użyczyła znana lektorka Krystyna Czubówna: "Zbieraj punkty na karcie Moja Biedronka i graj o rodzinną wycieczkę do najciekawszych ZOO na świecie!".

Ale na razie wiadomo nie wiele. Sieć ujawnia jedynie, że istotne jest zbieranie punktów na karcie lojalnościowej. "Za każde zebrane 40 zł - 1 pkt. Zbierz 10 punktów, aby mieć szanse na wycieczkę i inne nagrody. Akcja trwa do 19.03.2017 r."- czytamy na końcowych napisach.

d9qm1g3

Choć podano tam również adres internetowy Biedronki z adnotacją, że właśnie tam dowiemy się więcej o nowym konkursie i jego zasadach, niestety tam również nie ma jeszcze żadnej informacji. Jedynie to, że "Więcej niespodzianek już wkrótce!".

Biedronka wprowadziła swoją kartę lojalnościową w zeszłym roku. W tym samym momencie ruszyła z akcją Gang Świeżaków - wydając 40 zł na zakupy klient otrzymywał przy kasie naklejkę. Dodatkową można było uzyskać, jeśli w koszyku znalazły się świeże warzywa i owoce. Kolejną - jeśli się posiadało kartę Moja Biedronka. W sumie dzięki zebraniu 40 znaczków można było za darmo otrzymać maskotkę. Akcja nabrała takiego tempa, jakiego nie spodziewała się sama sieć - zaczęło brakować naklejek, a po jakimś czasie nawet maskotek. To doprowadziło do wielu napięć i płaczu wśród niezadowolonych dzieci. Kiedy emocje opadły, sieć wprowadziła kolejną akcję z nową odsłoną Świeżaków. Tym razem były
to karty kolekcjonerskie. Jednak nie odniosły tak spektakularnego sukcesu.

Lidl także nie chciał być w tyle i stworzył akcję do złudzenia przypominającą tę w Biedronce. Tyle, że niemiecki dyskont, aby zachęcić dzieci do jedzenia warzyw i owoców, rozdawał Stikeezy - nieduże figurki w kształcie ogórka, marchewki, pomidora czy banana.

d9qm1g3

Podziel się opinią

Share
d9qm1g3
d9qm1g3