E.Leclerc chce, by wzrost sprzedaży ze sklepów przejętych od Billi wyniósł w '12 ok.10 proc.

14.02. Warszawa (PAP) - E.Leclerc w ciągu najbliższych tygodni zakończy integrację sieci sklepów przejętych od Billi w 2010 roku. Liczy na to, że ich przychody w 2012 roku wzrosną...

14.02.2012 | aktual.: 14.02.2012 14:53

14.02. Warszawa (PAP) - E.Leclerc w ciągu najbliższych tygodni zakończy integrację sieci sklepów przejętych od Billi w 2010 roku. Liczy na to, że ich przychody w 2012 roku wzrosną o ok. 10 proc. rdr. Sklepy historycznie należące do E.Leclerca powinny natomiast w bieżącym roku wykazać dynamikę obrotów co najmniej równą poziomowi inflacji - poinformował PAP prezes zarządu E.Leclerc, Jean-Philippe Magre.

"Będziemy się przyglądać wynikom sklepów przejętych od Billi. Zakładamy, że wzrost przychodów w 2012 roku będzie rzędu 10 proc. W sklepach historycznie należących do E.Leclerc można liczyć na wzrost, który osiągnie przynajmniej poziom inflacji" - powiedział prezes zarządu E.Leclerc, Jean-Philippe Magre.

"Rok 2012 zaczyna się dobrze. Niskie temperatury nam sprzyjają. Klienci bardzo uważają na wydatki i zakupy naszej marki własnej rosną w koszyku. Jeśli chodzi o produkty przemysłowe i tekstylia, sytuacja jest trudniejsza" - dodał.

Zgodnie z materiałami przedstawionymi przez stowarzyszenie E.Leclerc na konferencji prasowej, w listopadzie 2011 r. zakończyła się akcja rebrandingowa przejętych od Billi sklepów, a do kwietnia 2012 r. ma trwać usamodzielnienie 20 przebrandowionych supermarketów.

Magre poinformował, że w ciągu kilku tygodni zakończy się cały proces integracji.

"Część przejętych sklepów została połączona, a część wyodrębniona. Zostało nam 10 sklepów, które w ciągu najbliższych tygodni zostaną wyodrębnione. To będzie koniec procesu integracji sieci" - powiedział.

Prezes poinformował, że stowarzyszenie E.Leclerc nie zamierza w najbliższym czasie zwiększać liczby sklepów.

Stowarzyszenie planuje natomiast centralizację sprzedaży internetowej, prowadzonej z 5 różnych lokalizacji.

E.Leclerc w 2011 roku wygenerował 2,648 mld zł obrotów, w porównaniu do 2,517 mld zł rok wcześniej. To wzrost o 5,2 proc. W przejętych od Billi sklepach poddanych rebrandingowi, obroty wzrosły o 12,19 proc. rdr.(PAP)

mto/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)