Trwa ładowanie...
nagroda

E.Wedel wśród nominowanych do Effie Awards 2010

Wedel, jedna z najbardziej cenionych czekoladowych marek w
Polsce, została nominowana do konkursu Effie Awards 2010 w kategorii:
żywność. Na uwagę sześćdziesięcioosobowego jury, zasłużyła kampania
promująca tabliczki czekoladowe, która swoją premierę miała w marcu 2009
roku.

Share
E.Wedel wśród nominowanych do Effie Awards 2010
Źródło: Jupiterimages
d1m2yrb

Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 r. Effie Awards przyznawane są również w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W konkursie tym nagradzane są efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Nagradza się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy agencją a klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

- Firma E.Wedel czuje się ogromnie zaszczycona nominacją, jaką otrzymała w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Kampania nominowana w konkursie Effie rozpoczęła nową strategię komunikacyjną marki Wedel, która przyniosła jej wiele korzyści. Jednym z ważnych punktów tej kampanii była ocena jej wyników, która wskazuje na wysoką efektywność dla marki Wedel. Przyczyniła się ona m.in. do istotnego wzrostu świadomości marki i świadomości reklamy. Obecnie działania komunikacyjne marki Wedel, prowadzone są pod platformą komunikacyjną "Fabryka Przyjemności", której celem jest wzmocnienie tożsamości Wedla, jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności oraz uwspółcześnienie komunikacji marki. Kampania nominowana do w konkursie Effie posłużyła się metaforą. W naszym spocie czekolada, choć w rzeczywistości pojawia się jedynie przez chwilę, jako ukoronowanie przyjemności i zwieńczenie dzieła, symbolicznie jest obecna od pierwszych sekund - mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu odpowiedzialna za markę Wedel.

d1m2yrb

Podziel się opinią

Share
d1m2yrb
d1m2yrb