Esotiq & Henderson chce zwiększać swoją sieć m.in. przez rozwój w Niemczech
Warszawa, 17.02.2015 (ISBnews) - Esotiq & Henderson chce w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową całej swojej sieci o ok. 10% i stawia na rozwój na rynku niemieckim, poinformował prezes Adam Skrzypek.
17.02.2015 10:45
"W ubiegłym roku powierzchnia handlowa salonów zwiększyła się o 9,67%. W tym spółka oczekuje podobnego wzrostu sieci sprzedaży. Wzrost idzie w parze z wydajnością. W 2014 r. wzrost sprzedaży z m2 powierzchni salonów w stosunku do 2013 r. wyniósł 15,3%, a marża z 1 m2 wzrosła o 14,5%" - powiedział Skrzypek, cytowany w komunikacie.
W IV kwartale 2014 r. spółka pozyskiwała lokalizacje franczyzowe pod nowe punkty sprzedaży. W tym okresie Esotiq & Henderson otworzył dwa salony w Niemczech, w najlepszych Centrach Handlowych w Stuttgarcie: Milaneo oraz Gerber.
"Rynek niemiecki jest bardzo ważny dla spółki. Wkrótce ruszy salonu internetowy na terenie Niemiec (otwarcie planowane na I kwartał 2015 r.)" - podkreślono w informacji.
W ostatnich trzech miesiącach 2014 r. wdrożono dwie nowe linie asortymentowe. Od października 2014 r. we wszystkich salonach dostępne są produkty do codziennej pielęgnacji ciała w linii ekonomicznej pod nazwą Esotiq Natural - żele pod prysznic, balsamy oraz szampon z odżywką.
"Bardzo dobrze została przyjęta także linia bielizny Esotiq Sexy You, o charakterze erotycznym. Esotiq jest tym samym pierwszą siecią oferującą tak szeroki wachlarz asortymentu bieliźnianego skierowanego do kobiet" - podsumowano w komunikacie.
Esotiq & Henderson przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcja i sprzedażą produktów odzieżowych i kosmetycznych. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.
(ISBnews)