Gang Słodziaków liderem oglądalności na Youtube

Spot „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal!” zdobył pierwsze miejsce w sierpniowym zestawieniu najpopularniejszych reklam w Polsce.

Gang Słodziaków liderem oglądalności na Youtube
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | biedronka
Witold Ziomek

04.10.2019 20:20

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard pokazuje które reklamy są najchętniej oglądane przez użytkowników serwisu.

W sierpniowym zestawieniu spot Biedronki, który informuje o powrocie Gangu Słodziaków, znalazł się na pierwszym miejscu, z ponad 2 milionami wyświetleń.

- Od początku zależało nam na tym, by nasza akcja była czymś więcej niż tylko kolekcjonowaniem pluszaków – z myślą o najmłodszych stworzyliśmy książki o przygodach Słodziaków oraz aplikację mobilną. Rozbudowaliśmy też strefę słodziakowych teledysków czy wieczorynek na YouTube. Od 26 sierpnia, czyli od momentu rozpoczęcia akcji, wszystkie zamieszczone przez nas filmiki ze Słodziakami w roli głównej obejrzano na YT już ponad 5 milionów razy - mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka, cytowana przez portal dlahandlu.pl.

Akcji promocyjnej z pluszakami w roli głównej towarzyszy szeroka kampania reklamowa, prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie, kinach, mediach społecznościowych oraz na terenie sklepów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarkawiadomościhandel
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)