Getin Online ma ponad 200 tys. klientów, saldo depozytów wynosi ponad 4 mld zł

20.09. Warszawa (PAP) - Getin Online, internetowy oddział Getin Banku, w ciągu 11 miesięcy od rozpoczęcia działalności ma ponad ponad 200 tys. klientów, a saldo depozytów wynosi...

20.09.2011 | aktual.: 20.09.2011 10:53

20.09. Warszawa (PAP) - Getin Online, internetowy oddział Getin Banku, w ciągu 11 miesięcy od rozpoczęcia działalności ma ponad ponad 200 tys. klientów, a saldo depozytów wynosi ponad 4 mld zł - poinformował bank we wtorkowym komunikacie.

Getin Online zadebiutował w październiku 2010 roku.

Getin Noble Bank podał, że od początku istnienia internetowego oddziału Getin Banku, za jego pośrednictwem klienci założyli blisko milion lokat.(PAP)

seb/ osz/

Źródło artykułu:PAP
usługibankigiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)