Gigant z Japonii otwiera stały sklep w Polsce. Kusi nowymi produktami
26 września japońska marka odzieżowa Uniqlo uruchomiła pierwszy stały sklep stacjonarny w Polsce. Jest zlokalizowany w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Na klientów czekają nowe produkty, strefa czytelnicza i przestrzeń, w której samodzielnie ozdobią t-shirty.
- To ogromny zaszczyt - tak o zamiarze otwarcia pierwszego stałego sklepu w Polsce mówił już wiosną br. Takashi Morikawa, dyrektor generalny firmy na rynek europejski. Zapowiedzi udało się zrealizować zgodnie z planem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kiedy dogonimy Niemców. Tyle Polacy wydają na zakupy
Pierwszy stały sklep Uniqlo w Polsce już działa
Stały sklep Uniqlo jest zlokalizowany w centrum handlowym Westfield Arkadia. Powierzchnia sprzedażowa to prawie 1300 mkw.
Japoński gigant odzieżowy zdecydował się na kolejny krok na polskim rynku po "sukcesie sklepu pop-up Uniqlo Wars Sawa Junior". Morikawa ocenił, że tymczasowa placówka udowodniła, "jak świetnie Polacy przyjęli filozofię LifeWear marki - inspirowaną japońskimi wartościami jakości, trwałości oraz minimalizmu".
Stały sklep Uniqlo został uroczyście otwarty 26 września 2024 r. Portal propertynews.pl donosi, że otwarciu towarzyszył pokaz gry na tradycyjnych japońskich bębnach Taiko.
Nowe produkty od japońskiego giganta odzieżowego
Jednak otwarcie pierwszego stałego sklepu w Polsce to nie wszystko. Przy okazji Uniqlo wprowadza na rynek nowe produkty oraz wiele ofert przygotowanych specjalnie na tę okazję.
W nowej placówce można przebierać w odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ubrania dostępne są w 30 kolorach. Na klientów czeka też strefa czytelnicza, w której można odpocząć podczas zakupów. Znajdują się w niej wyselekcjonowane książki, które dostarczyła warszawska księgarnia Tajfuny.
Na terenie sklepu pojawiło się także miejsce dla usługi Utme. To przestrzeń, w której klienci mogą stworzyć własne t-shirty i torby.
Dodatkowo w salonie Uniqlo powstała strefa tematyczna ze specjalną kolekcją Peace for All. Cały dochód ze sprzedaży produktów zasila fundusze działań pokojowych.
Niemiecka drogeria dm już w Warszawie
Końcówka września obfitowała w debiuty na rynku handlowym. 26 września 2024 r. otwarto także pierwszą drogerię dm w Warszawie (w Centrum Handlowym Łopuszańska 22). Na klientów czekały m.in. 15-proc. rabat powitalny i zestawy mini prezentów.
To już druga placówka niemieckiej sieci drogerii na terenie Mazowsza. Zaledwie na początku września pisaliśmy w WP Finanse, że sieciówka pojawiła się w San Park Piaseczno - największym parku handlowym na Mazowszu, otwartym 4 września 2024 r.
Sieć drogerii dm, która w Niemczech wyprzedza nawet Rossmanna pod względem sprzedaży detalicznej, rozpoczęła działalność w Polsce w 2022 r. W ofercie znajdują się m.in. kosmetyki do makijażu, pielęgnacji, produkty do domu, chemia gospodarcza oraz zdrowa żywność.