Grecja zachęca polskich turystów do odwiedzin
Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna postanowiła wdrożyć pięć programów promujących kraj, jako miejsce wypoczynku. Promowanie będzie odbywało się poprzez Google, Facebooka i strony, takie jak TripAdvisor oraz Expedia. Budżet tego przedsięwzięcia może sięgnąć 2 mln euro - informuje polska ambasada w Atenach.
07.05.2016 19:05
Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna postanowiła wdrożyć pięć programów promujących kraj jako miejsce wypoczynku. Promowanie będzie odbywało się poprzez Google, Facebooka i strony, takie jak TripAdvisor oraz Expedia. Budżet tego przedsięwzięcia może sięgnąć 2 mln euro - informuje polska ambasada w Atenach.
Sekretarz generalny GNOT Dimitris Tryfonopoulos podpisał już pierwszą decyzję w sprawie reklamowej kampanii online poprzez Google. Pierwsza, z budżetem 215 tys. euro, ma dotyczyć użytkowników z USA i Kanady. Druga, o wartości 505 tys. euro, będzie skierowana na rynki Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch, Holandii, Polski, Szwajcarii i Serbii.
Te działania Greków mogą się powieść. Z danych Polskiego Związku Organizatorów Turystyki wynika, że w tym roku to Wyspy Kanaryjskie i właśnie Grecja będą hitami wakacyjnymi.
Jak wynika z danych sprzedażowych touroperatorów, liderem sprzedaży na tegoroczny sezon wakacyjny jest kanaryjska wyspa Feurteventura. Wyprzedza ona kreteński Heraklion.