Grupa TP wciąż nie podaje daty rebrandingu, a decyzja zapadnie w "najlepszym dla spółki momencie"

09.03. Warszawa (PAP) - Grupa Telekomunikacji Polskiej wciąż nie podaje daty rebrandingu usług stacjonarnych na Orange i nie chce komentować informacji mediów, że rebranding TP na...

09.03.2012 | aktual.: 09.03.2012 10:23

09.03. Warszawa (PAP) - Grupa Telekomunikacji Polskiej wciąż nie podaje daty rebrandingu usług stacjonarnych na Orange i nie chce komentować informacji mediów, że rebranding TP na Orange będzie miał miejsce jeszcze przed EURO 2012 oraz że do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej zniknie logo TP. Spółka zapowiada, że zarząd podejmie decyzję w najlepszym dla spółki momencie.

"Już w 2008 roku TP podpisała umowę licencyjną na sprzedaż produktów i usług pod marką Orange. Zapowiadaliśmy wtedy rozszerzanie oferty właśnie pod marką Orange. Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Zakres i moment rebrandingu będzie decyzją czysto biznesową i podejmiemy ją w najlepszym dla spółki momencie. Dzisiaj jest za wcześnie na jakiekolwiek dywagacje na ten temat" - powiedział w piątek PAP Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

W czwartek serwis Telepolis.pl podał, że rebranding TP na Orange będzie miał miejsce jeszcze przed EURO 2012, a do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej zniknie logo TP oraz informacje o neostradzie. Logo TP ma zniknąć zarówno z salonów sprzedaży, jak i punktów ajencyjnych, a np. biało-niebieskie plansze informacyjne opisane jako neostrada z telewizją w zostaną zastąpione przez czarno-białe Internet i TV z logo Orange.

Pod koniec stycznia tego roku prezes TP Maciej Witucki mówił PAP, że TP będzie potrzebowała paru miesięcy na wprowadzenie rebrandingu usług stacjonarnych na Orange od momentu podjęcia decyzji przez zarząd, a decyzji o rebrandingu jeszcze nie ma.

TP informowała wcześniej, że planuje dokonać rebrandingu oferowanych przez TP usług stacjonarnych na Orange w 2012 roku. W 2008 roku Grupa TP zawarła ze swoim akcjonariuszem France Telecom umowę o prawo korzystania z marki Orange w segmencie stacjonarnym.(PAP)

bas/ ana/

Źródło artykułu:PAP
giełdatpsaspółka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)