Heidi Klum w Lidlu. Sieć chce przyciągnąć kobiety do sklepów

Znów czekają nas dantejskie sceny i walki o towar w dyskontach? W Lidlu od najbliższego poniedziałku pojawi się znów kolekcja ubrań stworzona przez Heidi Klum. Jak informuje niemiecka sieć - 4 grudnia odbędzie się premiera #LETSCELEBRATE, czyli drugiej kolekcji Lidla i Heidi Klum.

Heidi Klum w Lidlu. Sieć chce przyciągnąć kobiety do sklepów
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Mateusz Ratajczak

02.12.2017 13:20

To limitowana kolekcja. Do kupienia będzie około 60 produktów. Chętni znajdą nie tylko ubrania, ale również buty, torebki i akcesoria. Jak zapewnia sieć, odzież będzie dostępna w cenach od 20 do 100 zł. Część ubrań pojawi się w sprzedaży po kilku dniach, czyli 7 grudnia.

Dlaczego znana na całym świecie modelka zdecydowała się na współpracę z dyskontem? Heidi Klum opowiadał o tym w rozmowie z serwisem WP Kobieta.

- Studiowałam projektowanie w Düsseldorfie. Kontrakt modelingowy odciągnął mnie od pójścia w tym kierunku, ale design zawsze był mi bliski. Być może nie z tym najbardziej się kojarzę, ale ja wciąż projektuję – perfumy, bieliznę, opakowania różnych produktów, a nawet sneakersy (buty sportowe). Teraz przyszedł czas na współpracę z Lidlem. I to nie jest obciach, a wyzwanie. Gdy myślałam o tym, że moja kolekcja trafi do 10 tysięcy sklepów w 27 krajach, puchła mi od tego głowa! Potrafisz to sobie wyobrazić? To nie jest kolekcja, którą można kupić w kilku butikach w największych miastach, ale ogromne, międzynarodowe przedsięwzięcie! To jest dopiero coś! - odpowiadała.

- Dla mnie współpraca z Lidlem jest prawdziwą modą. Nie wstydzę się tego. Nie ma nic bardziej szczerego i prawdziwego. Ta kolekcja nie powstała dla szczupłych i wysokich modelek z wybiegu, ale dla prawdziwych kobiet – przekonywała. Całą rozmowę można przeczytać tutaj.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (308)