HSBC zrezygnuje z obsługi klientów detalicznych w Polsce

28.07. Warszawa (PAP) - HSBC przestanie obsługiwać klientów detalicznych w Polsce. Bank planuje skupić się jedynie na sektorze korporacyjnym i instytucjonalnym - wynika z...

28.07. Warszawa (PAP) - HSBC przestanie obsługiwać klientów detalicznych w Polsce. Bank planuje skupić się jedynie na sektorze korporacyjnym i instytucjonalnym - wynika z czwartkowego komunikatu banku.

"W rezultacie analizy strategicznej naszej działalności doszliśmy do wniosku, że największe szanse rozwoju dla HSBC w Polsce leżą w obszarze obsługi klientów korporacyjnych i instytucjonalnych. Dlatego też repozycjonujemy działalność HSBC Bank Polska w sposób umożliwiający nam lepszą obsługę takich klientów, a w szczególności tych spośród nich, którzy prowadzą działalność na rynku międzynarodowym"- pisze Alan Jarman, dyrektor zrządzający HSBC Polska w komunikacie.

Od czwartku (28.07) HSBC przestanie zawierać umowy w sektorze detalicznym i mikrofirm. Bank będzie obsługiwał istniejących już klientów z tych segmentów do 28 października 2011 r., zapowiada też pomoc przy przejściu zainteresowanych podmiotów do innych banków.

Z wcześniejszych informacji medialnych wynikało, że na początku roku HSBC zrezygnowała z usług detalicznych w Rosji, a także zamierza wycofać się z Polski, Peru i Chile. (PAP)

mso/ ana/

Źródło artykułu:PAP
usługibankigiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)