Jak wygląda rynek dóbr luksusowych w Polsce?
Już 15 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja konferencji Polish Luxury Market Summit 2016. Wśród zaproszonych gości znaleźli się liderzy biznesu i eksperci zajmujący się promocją marek Premium.
10.06.2016 | aktual.: 10.06.2016 17:57
Już 15 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja konferencji Polish Luxury Market Summit 2016. Wśród zaproszonych gości znaleźli się liderzy biznesu i eksperci zajmujący się promocją marek Premium.
* *Jak wyglądają rynki inwestycyjne w sektorze dóbr luksusowych w Polsce i za granicą oraz światowe trendy tej branży? Czy inwestycje alternatywne różnią się od inwestycji finansowych i na co uważać budując swój portfel z tego typu aktywów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, udzielą eksperci rynku dóbr luksusowych.
Magdalena Jończak z firmy Deloitte Polska zaprezentuje aktualne trendy i wyzwania na globalnym rynku dóbr luksusowych. Różnorodny i ciekawy świat inwestycji alternatywnych przybliży Maciej Kossowski, prezes zarządu Wealth Solutions, na bazie własnych doświadczeń z rynków sztuki, kolekcjonerskich alkoholi i samochodów klasycznych. Anna Kicińska, lider Grupy Doradztwa Nieruchomości Ernst &Young w regionie CSE, omówi specyfikę i trendy polskiego rynku mieszkań luksusowych oraz jak Polska prezentuje się na tle zagranicznych rynków. Przedstawi definicję segmentu mieszkań luksusowych i odpowie na główne pytanie, czym jest luksusowy produkt mieszkaniowy i jakie musi spełniać kryteria. O rynku luksusowych nieruchomości w Polsce opowie również Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment. Swoimi doświadczeniami z zakresu obsługi klienta luksusowego podzieli się gość specjalny Eliana Medeiros z Global Customer Experience Expert NetJets, która opowie jak spełniać obietnice marki luksusowej w bezpośrednim kontakcie z Klientem oraz jak budować szeregi ambasadorów marki luksusowych na coraz bardziej wymagającym i konkurencyjnym rynku. W panelu dyskusyjnym na temat promocji marek luksusowych wezmą udział m.in. Michał Niemczycki – twórca marki Voda Naturalna oraz Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group i Małgorzata Cecherz – Kowalska, dyrektor marketingu, BMW Group Polska.
Konferencja odbędzie się w warszawskiej Villi Foksal i zakończy koktajlem, który stanowić będzie okazję do wymiany poglądów i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
*Partnerzy konferencji: *BMW, LuxHub Polska (Havas Media Group), Deloitte Polska, Superbrands Polska, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Remy Martin, Prossecco Gancia, Villa Foksal, Black Rabbit, Voda Naturalna, Fundacja Liderek Biznesu, Solemaran, Gaggenau.
*Organizator: ESSE Media *