Jak wygląda rynek dóbr luksusowych w Polsce?

Już 15 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja konferencji Polish Luxury Market Summit 2016. Wśród zaproszonych gości znaleźli się liderzy biznesu i eksperci zajmujący się promocją marek Premium.

Jak wygląda rynek dóbr luksusowych w Polsce?

10.06.2016 | aktual.: 10.06.2016 17:57

Już 15 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja konferencji Polish Luxury Market Summit 2016. Wśród zaproszonych gości znaleźli się liderzy biznesu i eksperci zajmujący się promocją marek Premium.

* *Jak wyglądają rynki inwestycyjne w sektorze dóbr luksusowych w Polsce i za granicą oraz światowe trendy tej branży? Czy inwestycje alternatywne różnią się od inwestycji finansowych i na co uważać budując swój portfel z tego typu aktywów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, udzielą eksperci rynku dóbr luksusowych.

Magdalena Jończak z firmy Deloitte Polska zaprezentuje aktualne trendy i wyzwania na globalnym rynku dóbr luksusowych. Różnorodny i ciekawy świat inwestycji alternatywnych przybliży Maciej Kossowski, prezes zarządu Wealth Solutions, na bazie własnych doświadczeń z rynków sztuki, kolekcjonerskich alkoholi i samochodów klasycznych. Anna Kicińska, lider Grupy Doradztwa Nieruchomości Ernst &Young w regionie CSE, omówi specyfikę i trendy polskiego rynku mieszkań luksusowych oraz jak Polska prezentuje się na tle zagranicznych rynków. Przedstawi definicję segmentu mieszkań luksusowych i odpowie na główne pytanie, czym jest luksusowy produkt mieszkaniowy i jakie musi spełniać kryteria. O rynku luksusowych nieruchomości w Polsce opowie również Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment. Swoimi doświadczeniami z zakresu obsługi klienta luksusowego podzieli się gość specjalny Eliana Medeiros z Global Customer Experience Expert NetJets, która opowie jak spełniać obietnice marki luksusowej w bezpośrednim kontakcie z Klientem oraz jak budować szeregi ambasadorów marki luksusowych na coraz bardziej wymagającym i konkurencyjnym rynku. W panelu dyskusyjnym na temat promocji marek luksusowych wezmą udział m.in. Michał Niemczycki – twórca marki Voda Naturalna oraz Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group i Małgorzata Cecherz – Kowalska, dyrektor marketingu, BMW Group Polska.

Konferencja odbędzie się w warszawskiej Villi Foksal i zakończy koktajlem, który stanowić będzie okazję do wymiany poglądów i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

*Partnerzy konferencji: *BMW, LuxHub Polska (Havas Media Group), Deloitte Polska, Superbrands Polska, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Remy Martin, Prossecco Gancia, Villa Foksal, Black Rabbit, Voda Naturalna, Fundacja Liderek Biznesu, Solemaran, Gaggenau.

Konferencję wspierają media: Proto.pl, Media I Marketing Polska, Harpers Bazaar, Esquire oraz CPP Luxury Industry Management Consultants Ltd (Cpp-mc.com) oraz Luxure Group (Luxsure.com).

*Organizator: ESSE Media *

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)