Jeden system dla Plusa i Cyfrowego Polsatu. Obsługa klientów będzie szybsza i sprawniejsza

Spółki należące do Zygmunta Solorza-Żaka wdrożą nowy, zintegrowany system obsługi klienta, sprzedaży oraz rozliczeniowy. Dzięki temu klienci otrzymają informacje na temat oferty w jednym miejscu, a produkty i usługi mają być uruchamiane szybciej.

Jeden system dla Plusa i Cyfrowego Polsatu. Obsługa klientów będzie szybsza i sprawniejsza
Źródło zdjęć: © Eastnews | EastNews/WOJCIECH STROZYK/REPORTER
Jakub Ceglarz

20.07.2016 | aktual.: 20.07.2016 12:11

Plus i Cyfrowy Polsat jeszcze mocniej się zintegrują. Spółki należące do Zygmunta Solorza-Żaka wdrożą nowy, zintegrowany system obsługi klienta, sprzedaży oraz rozliczeń. Dzięki temu klienci otrzymają informacje na temat oferty w jednym miejscu, a produkty i usługi mają być uruchamiane szybciej.

System będzie realizowany we współpracy z firmą Huawei, która dostarczy systemy informatyczne i jako integrator będzie odpowiedzialna za wdrożenie.

Grupa Polsat ma dzięki temu otrzymać jedno narzędzie, pozwalające na zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem na wielu płaszczyznach. "Podstawą nowego podejścia jest strategia omnichannel - wielokanałowego podejścia do sprzedaży, utrzymania i obsługi klienta" - podkreśla spółka. W efekcie uruchamianie nowych produktów i usług ma być szybsze, podobnie zresztą jak obsługa klienta, co z pewnością ucieszy klientów Cyfrowego Polsatu i sieci Plus.

"Klienci otrzymają dzięki temu pełną i kompleksową informację o ofercie w każdym punkcie kontaktu, a także (...) swobodę wyboru kanału sprzedaży" - informuje Grupa Polsat.

- Nowe, kompleksowe rozwiązanie w obszarze IT będzie wspierało strategię rozwoju w obszarze usług zintegrowanych, zapewniając nam jednocześnie wymierne korzyści biznesowe. Projekt będziemy realizować przez dwa lata, a jego koszty zostały rozłożone na czas całego wdrożenia - mówi Jacek Felczykowski, członek Zarządu Polkomtelu odpowiedzialny za obszar techniki i IT i dodaje, że potencjalne oszczędności będą widoczne dopiero za dwa lata, po zakończeniu procesu wdrożenia.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel (właściciel sieci Plus) od końca 2013 roku tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Jeden z najbogatszych Polaków zdecydował się na zakup Polkomtela w 2011 roku, za co zapłacił ponad 18 miliardów złotych. Później spółka pośrednio weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat.

W 2015 roku spółka zaczęła sprzedawać produkty i usługi Cyfrowego Polsatu wspólnie z tymi oferowanymi przez Plus pod nazwą SmartDom. W raporcie za 2015 rok spółka poinformowała, że liczba klientów korzystających z oferty łączonej wyniosła milion.

Oprócz wspomnianych, grupę kapitałową tworzą też m.in. spółki Centernet, Mobyland i Aero2.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (142)