Już nie kupisz michałków w Biedronce? Dyskont kupuje coraz mniej od firmy Wawel

Wawel sprzedaje coraz mniej słodyczy do sieci sklepów Biedronka - wynika z raportów krakowskiego producenta słodyczy.

Już nie kupisz michałków w Biedronce? Dyskont kupuje coraz mniej od firmy Wawel
Źródło zdjęć: © Eastnews | Beata Zawrzel/REPORTER/Eastnews

05.08.2015 12:37

Firma podała, że od połowy marca, czyli w ciągu niecałych pięciu miesięcy, sprzedała sieci dyskontów swoje wyroby za ponad 45,5 mln zł.

Tymczasem już wcześniej, bo właśnie w połowie marca informowała, że wartość sprzedaży słodyczy do Biedronki wyniosła ponad 44,3 mln zł. Tyle tylko, że wartość ta została osiągnięta od początku roku w dwa i pół miesiąca, a nie jak teraz w niecałe pięć.

W sumie więc od początku tego roku Wawel sprzedał do Biedronki wyroby za niemal 90 mln zł.

Ale i tak Biedronka jest jednym z największych, jeśli nie największym, klientem Wawelu, gdyż producent słodyczy od początku tego roku opublikował tylko dwa komunikaty dotyczące realizacji dużych umów sprzedaży słodyczy i były to właśnie informacje o transakcjach z Biedronką.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (33)