KitKat i YouTube we wspólnej kampanii reklamowej
Nestle i Google po kilku latach znowu zwierają szeregi. Dwa lata temu wypuszczono serię KitKatów Android 4.4. Teraz swój flagowy produkt Nestle przemianowuje na „YouTube Break”, która to nazwa pojawi się na 600 tysiącach batoników sprzedawanych w Wielkiej Brytanii.
13.05.2015 | aktual.: 15.05.2015 10:59
Jak pisze serwis The Verge, zmiana marki batonika wprowadzana jest, żeby uczcić dziesiątą rocznicę powstania YouTube i osiemdziesiąte urodziny batonika KitKat. To pierwsza tak duża zmiana opakowania w ośmiu dekadach istnienia KitKata. To również pierwsza z 72 rodzajów zmian w projektach, jakie ma zamiar wdrożyć Nestle w 400 limitowanych seriach dwu- i czterobatonikowych opakowań KitKat i na batonikach Chunky podczas wspólnej kampanii z internetowym gigantem.
Łącznie kampania zmiany marki obejmie 100 milionów batoników. Założeniem jest, że konsumenci KitKatów to również fani serwisu youtube.
Oficjalnym tagiem kampanii jest #mybreak i hasło zostanie wydrukowane na 22 milionach batoników. Ze strony google, na hasło „Youtube my break” (youtube mój przełom) na każdy telefon będą wysyłane cztery wideo dnia, poprzedzone obowiązkową reklamą KitKatów.
Specjalne opakowania zostaną prawdopodobnie wdrożone wyłącznie w Wielkiej Brytanii, ale osoby, które chcą zobaczyć zestaw najlepszych wideo z serwisu youtube z reklamami KitKata mogą mieć do tego dostęp na całym świecie.
Na podstawie serwisu The Verge