Klienci wściekli na Adidasa. Mamy odpowiedź firmy: "Błąd techniczny, będą rekompensaty"

Zdenerwowani klienci Adidasa potrafili i kilka miesięcy czekać na należne zwroty pieniędzy. Teraz przedstawiciel firmy reaguje na te doniesienia. - Wiąże się to z błędem technicznym, który towarzyszył wprowadzeniu nowej formy płatności - tłumaczy w rozmowie z Wirtualną Polską. I deklaruje zadośćuczynienie.

Klienci wściekli na Adidasa. Mamy odpowiedź firmy: "Błąd techniczny, będą rekompensaty"
Źródło zdjęć: © Pixabay/Facebook | Pixapay
Mateusz Madejski

19.11.2019 | aktual.: 20.11.2019 07:14

"Firma Adidas kilka miesięcy zwleka bądź nie wypłaca pieniędzy za zwroty. Nie da się dodzwonić na infolinię. Jest coraz więcej poszkodowanych, co można zauważyć w mediach społecznościowych, na profilu firmy" - taką wiadomość dostaliśmy poprzez platformę dziejesie.wp.pl.

Nie było to zresztą odosobnione zgłoszenie. A w mediach społecznościowych Adidasa klienci firmy narzekali, że kontakt z jej przedstawicielami jest właściwie niemożliwy. Choć byli szczęśliwcy, którym udało dodzwonić się na infolinię. "Nic mi to nie dało. Nie otrzymałam żadnych informacji kiedy i czy w ogóle doczekam się zwrotu środków" - pisała nasza czytelniczka Edyta z Kołobrzegu. Firma miała jej przelać łącznie 244 zł za top oraz koszulkę.

Skoro klienci nie mogli, to spróbowaliśmy my. O komentarz poprosiliśmy przedstawicieli Adidasa. - Przede wszystkim chcielibyśmy przeprosić naszych klientów za wszystkie niedogodności - mówi Wirtualnej Polsce Piotr Szeleszczuk, dyrektor komunikacji w firmie na region Europy Centralnej i Środkowej. Dodaje, że Adidas "jest świadomy tej sytuacji".

- Wiąże się ona z błędem technicznym, który towarzyszył wprowadzeniu nowej formy płatności i dotyczy bardzo niewielkiej liczby klientów, którzy skorzystali z tej metody dokonując zakupu - dodaje przedstawiciel Adidasa.

Jak przekonuje, błąd został już naprawiony. - Jesteśmy zdeterminowani, aby w całości rozwiązać problemy spowodowane przez ten problem w jak najkrótszym czasie, jednocześnie zapewniając stosowną rekompensatę wszystkim klientom dotkniętym problemem - zapewnia Piotr Szeleszczuk.

Firma jednak nie zdradza, ile osób może być poszkodowanych oraz jak będzie wyglądał proces przyznawania rekompensat.

Na podobne problemy przy wypłatach za zwroty narzekają również klienci Reeboka. Ten amerykański producent odzieży sportowej od 2005 roku należy do Adidasa. Szeleszuk jednak nie precyzuje, czy i nabywcy produktów Reeboka mogą liczyć na rekompensaty.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:dziejesie.wp.pl
adidasdzieje sięodzież
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (45)
Zobacz także