Trwa ładowanie...
d4b7n52

Kolastyna sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska

01.07. Warszawa (PAP) - Grupa Kolastyna SA w upadłości układowej sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska - poinformowała spółka w...

d4b7n52
d4b7n52

01.07. Warszawa (PAP) - Grupa Kolastyna SA w upadłości układowej sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska - poinformowała spółka w komunikacie.

"Sprzedaż marki +Kolastyna+ zapewni środki na sfinansowanie aktywów obrotowych w III oraz IV kwartale na pozostałych markach będących w portfolio Spółki takich jak: Miraculum, Pani Walewska, Być może, Wars, Brutal, Lider, Tanita oraz Paloma. Pozwoli również na zredukowanie znacznej części zobowiązań Spółki nie wchodzących do układu oraz wpłynie na obniżenie kosztów finansowych w 2010 roku" - napisano w komunikacie.

"Transakcja sprzedaży marki +Kolastyna+ jest związana z przyjętą przez Zarząd Spółki strategią, która zakłada m.in. zmianę marki wiodącej w portfolio produktów Spółki" - dodano.

Kolastyna podała,że od drugiej połowy 2010 r. wiodącą marką będzie asortyment pod znakiem towarowym Miraculum (produkty pielęgnacyjne oraz perfumeryjne).

d4b7n52

Kolastyna sprzedała kilkadziesiąt znaków towarowych służących do oznaczania produktów sprzedawanych pod marką KOlastyna, prawa autorskie do posiadanych znaków towarowych, receptury i know-how związane z produktami produkowanymi pod tymi znakami towarowymi, formy służące do produkcji opakowań, towary i surowce związane z tymi produktami, a także domeny internetowe związane z marką "Kolastyna".

Spółka zobowiązała się do zmiany nazwy firmy do końca 2010 roku w ten sposób, aby nie zawierała ona słowa "Kolastyna". (PAP)

seb/

d4b7n52
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4b7n52