Kolporter chce do końca '12 r. mieć 950 saloników prasowych i 100 sklepów Dobry Wybór
13.02. Warszawa (PAP) - Kolporter, dystrybutor prasy i towarów FMCG, chce do końca 2012 roku mieć 950 saloników prasowych, w tym saloników Top-press z segmentu premium. Spółka...
13.02.2012 | aktual.: 13.02.2012 15:08
13.02. Warszawa (PAP) - Kolporter, dystrybutor prasy i towarów FMCG, chce do końca 2012 roku mieć 950 saloników prasowych, w tym saloników Top-press z segmentu premium. Spółka planuje, aby do końca 2012 roku mieć łącznie 100 sklepów w sieci Dobry Wybór - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
"W tej chwili mamy ok. 870 saloników prasowych, z czego już blisko 100 to salony Top-Press. (...) Planujemy w 2012 roku intensywny rozwój sieci Saloników Prasowych i Top-Pressów, aby osiągnąć liczbę 950 lokalizacji" - powiedział cytowany w komunikacie Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera.
Wiśniewski poinformował, że Kolporter w 2012 roku chce zwiększyć ilość sklepów Dobry Wybór.
"Chcemy, żeby do końca bieżącego roku sieć Dobry Wybór liczyła 100 sklepów. Od połowy ubiegłego roku, kiedy podjęliśmy decyzję o zakończeniu testowania tego formatu sprzedażowego, konsekwentnie rozpoczęliśmy realizację swoich planów, czyli pracę nad rozwojem sieci i pozyskiwaniem nowych lokalizacji" - powiedział.
"Najpierw sklepy Dobrego Wyboru otwieraliśmy wyłącznie w centralnej Polsce, obecnie pozyskujemy lokalizacje praktycznie w całym kraju. Mocno pracujemy nad rozszerzaniem sprzedaży kategorii produktów świeżych" - dodał.
Sklepy sieci Dobry Wybór prowadzone są w systemie partnerskim. Osobą bezpośrednio odpowiedzialną za funkcjonowanie sklepu jest prowadzący własną działalność gospodarczą partner Kolportera. Firma oddaje mu w użytkowanie lokal wraz z pełnym wyposażeniem oraz zapewnia dostawę towarów handlowych. Partner świadczy w zamian usługę pośrednictwa sprzedaży.
Kolporter, do którego należy sieć Dobry Wybór, jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w Polsce. (PAP)
kam/ asa/