Koniec złośliwych komentarzy w sieci

Powstała w ubiegłym tygodniu Klinika Reputacji będzie usuwała negatywnie wpływające na wizerunek przedsiębiorców wpisy z forów i portali internetowych - informuje "Puls Biznesu".

Koniec złośliwych komentarzy w sieci
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

12.07.2013 | aktual.: 12.07.2013 10:51

Nie chcemy pomagać nieuczciwym firmom, takim, które na krytykę zasługują, tylko ratować reputację przedsiębiorców bezpodstawnie szkalowanych - powiedział gazecie Piotr Kłyk, prezes Kliniki Reputacji. Jego zdaniem, nie chodzi też o usuwanie wszystkich wpisów - merytoryczna i rzeczowa krytyka jest jak najbardziej dozwolona.

Klinika Reputacji w imieniu swojego klienta będzie zwracać się do administratora portalu, na którym niepożądane treści zostały umieszczone i prosić o ich usunięcie. Jeśli to nie pomoże, konieczna będzie droga sądowa.

Źródło artykułu:PAP
prsiećinternet
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)