Kosmetyki inspirowane zmarłą gwiazdą okażą się hitem?
Jedna z najbardziej znanych amerykańskich marek kosmetycznych postanowiła uhonorować ikonę latynoskiego popu - i przy okazji nieźle na tym zarobić.
Firma kosmetyczna MAC, należąca do koncernu Estée Lauder Companies, poinformowała, że w 2016 r. wypuści na rynek linię kosmetyków do makijażu inspirowanych postacią tragicznie zmarłej meksykańsko-amerykańskiej piosenkarki, Seleny Quintanilli. Tym samym firma spełni prośbę fanów gwiazdy, którzy zebrali blisko 38 tys. podpisów pod petycją w tej sprawie.
Takie posunięcie ze strony MAC może okazać się biznesowym strzałem w dziesiątkę. Twórczość Seleny wciąż cieszy się ogromną popularnością, zwłaszcza w krajach hiszpańskojęzycznych - mimo iż od śmierci piosenkarki minęło 20 lat.
Quintanilla była niekwestionowaną gwiazdą latynoskiej muzyki popularnej. Za album ,,Live! Selena" urodzona w Teksasie wokalistka otrzymała prestiżową nagrodę Grammy. W 1995 r. została zastrzelona przez kierowniczkę swojego fan clubu. W chwili śmierci miała niecałe 24 lata.