Liczba płatnych klientów LiveChat wzrosła o 126 netto m/m do 9428 na 1 stycznia

Warszawa, 05.01.2015 (ISBnews) - LiveChat Software miał 9428 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat, tj. o 126 netto więcej niż miesiąc wcześniej, na dzień 1 stycznia 2015 r.

"Według danych pochodzących z systemów sprzedaży, na dzień 1 stycznia 2015 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 9428. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 126 netto (uwzględniając odejścia)" - czytamy w komunikacie.
Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 grudnia 2014 r.) liczba klientów spółki wynosiła 9302 (po wzroście o 262 w trakcie miesiąca). Przed rokiem (1 stycznia 2014 r.) liczba klientów wynosiła 6494, podano także.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Do jej klientów należą zarówno małe sklepy internetowe, jak i wielkie światowe marki, takie jak Orange, Play, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab czy Air Asia.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)