Lidl buduje sklep specjalnie na Woodstock
"Rock Shop" będzie miał konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży około 1400 metrów kwadratowych.
Lidl po raz piąty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Budowa festiwalowego sklepu już się zaczęła. Dodatkowo Lidl stworzy wokół sklepu strefę Chillout. Pierwsze atrakcje startują w poniedziałek 27 lipca.
Sklep Lidla o nazwie "Rock Shop" będzie miał konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży około 1400 metrów kwadratowych.
W Lidlu na Przystanku Woodstock będzie można zrobić niezbędne zakupy bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu. Ceny w Rock Shopie będą takie jak te obowiązujące w placówkach w całej Polsce. Za zakupy będzie można zapłacić także kartą, w tym zbliżeniowo.
- Hitem oferty wśród uczestników są ciepłe, chrupiące bułki prosto z pieca, których w zeszłym roku sprzedaliśmy około pół miliona sztuk - mówi Anna Biskup, PR Manager w Lidlu. Dodaje, że festiwalowicze znajdą także w strefie Chillout specjalną przestrzeń do przygotowywania posiłków, dzięki czemu będą mogli zjeść wspólnie śniadanie w komfortowych warunkach.
Lidl współpracuje z fundacją prowadzoną przez Jurka Owsiaka od sześciu lat. W tym czasie przekazał 8,8 mln zł od klientów i firmy na jej rzecz.