Trwa ładowanie...
d4aigjx
handel
21-12-2011 17:20

Lidl w czołówce rankingu koszyków cenowych portalu dlahandlu.pl

Zgodnie z danymi opublikowanymi na łamach portalu dlahandlu.pl, w Lidlu opłaca się robić zakupy bardziej niż w pozostałych sieciach dyskontów oraz w większości sieci super- i hipermarketów.

d4aigjx
d4aigjx

W badanych miastach (Aglomeracja Śląska, Bydgoszcz, Kraków, Lublin, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław) koszyk cenowy obejmujący wszystkie segmenty produktów spożywczych - od pieczywa, przez nabiał, wędliny, owoce, warzywa, po słodycze, napoje i alkohole - wynosi dla sieci Lidl od 239,86 do 240,06 zł. Jest to kwota średnio (dla ośmiu lokalizacji uczestniczących w koszyku) o ponad 3 zł mniejsza niż w Biedronce.

W zestawieniu wzięte zostały pod uwagę produkty marek własnych Lidl, które stanowią podstawę działalności handlowej firmy. Produkty te, których jakość odpowiada wyrobom powszechnie dostępnych marek, stanowią atrakcyjną alternatywę dla konsumenta i jego portfela.

W zestawieniu wzięły ogółem udział następujące sieci: Aldi, Auchan, Alma, Bomi, Carrefour, Delima, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lewiatan, Milea, Netto, Piotr i Paweł, Polo, Real, Społem, Stokrotka, Tesco oraz Żabka.

d4aigjx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4aigjx