"LOL", "WTF" i "FML" - wielka korporacja chce zastrzec popularne w internecie skróty

Procter & Gamble Co., globalny producent m.in. kosmetyków i środków czystości, chce zastrzec popularne wśród młodych konsumentów skróty. "LOL", "WTF" i "NBD" - tak mogą się nazywać nowe produkty amerykańskiej korporacji.

"LOL", "WTF" i "FML" - wielka korporacja chce zastrzec popularne w internecie skróty
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
Mateusz Madejski

24.08.2018 | aktual.: 27.08.2018 09:01

Według serwisu Bloomberg, firma P&G chce zastrzec w amerykańskim biurze patentowym cztery popularne wśród millenialsów skróty: “LOL,” “WTF,” “NBD” oraz “FML". Jeśli urząd się zgodzi, to tak mogą się nazywać nowe produkty firmy: mydła, odświeżacze powietrza, a nawet płyny do mycia naczyń.

Zdaniem amerykańskich mediów biznesowych, tym ruchem wielka firma chce przyciągnąć młodszą klientelę. Wszystko przez to, że millenialsi odchodzą od produktów, których używają ich rodzice i stawiają na mniejsze, często niezależne marki.

Co ciekawe, aż dwa spośród skrótów, które chce zastrzec P&G, odnoszą się do niecenzuralnych wyrażeń - “WTF" oraz “FML". Jeden jest stosowany, by wyrazić zdziwienie. Wyrażenie "FML" stosusuje się natomiast według serwisu Urban Dictionary, żeby ponarzekać nieco na swoje życie.

"LOL" to chyba najpopularniejsze wyrażenie spośród wszystkich czterech. To skrót od angielskiego "laughing out loud", czyli po prostu głośnego śmiechu."NBD" to z kolei "no big deal", czyli nic wielkiego. Jak jednak P&G zamierza wykorzystać te nazwy? Serwis a.list daily sugeruje jednak, że do celów marketingowych koncern może inaczej rozszyfrowywać skróty. I tak "WTF" może oznaczać “wash the floor,” czyli "mycie podłogi", a "FML" to "for maximum lahter" (maksymalnie pieniące się).

Firma P&G odmówiła jednak amerykańskim mediom komentarza w tej sprawie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Finanse
lolprocter&gamblewtf
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)