Trwa ładowanie...
d3sja3i

"LOL", "WTF" i "FML" - wielka korporacja chce zastrzec popularne w internecie skróty

Procter & Gamble Co., globalny producent m.in. kosmetyków i środków czystości, chce zastrzec popularne wśród młodych konsumentów skróty. "LOL", "WTF" i "NBD" - tak mogą się nazywać nowe produkty amerykańskiej korporacji.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie

Treści redakcyjne są całkowicie niezależne.Wspierasz nasz rozwój, kupując produkty z linków lub boksów zamieszczonych w tekście.

Nowe nazwy mają przyciągnąć do P&G millenialsów. Oni nie chcą już kupować produktów, których używają ich rodzice
Nowe nazwy mają przyciągnąć do P&G millenialsów. Oni nie chcą już kupować produktów, których używają ich rodzice (Shutterstock.com)
d3sja3i

Według serwisu Bloomberg, firma P&G chce zastrzec w amerykańskim biurze patentowym cztery popularne wśród millenialsów skróty: “LOL,” “WTF,” “NBD” oraz “FML". Jeśli urząd się zgodzi, to tak mogą się nazywać nowe produkty firmy: mydła, odświeżacze powietrza, a nawet płyny do mycia naczyń.

Zdaniem amerykańskich mediów biznesowych, tym ruchem wielka firma chce przyciągnąć młodszą klientelę. Wszystko przez to, że millenialsi odchodzą od produktów, których używają ich rodzice i stawiają na mniejsze, często niezależne marki.

Czytaj też: Wojna pokoleń. Tak się skończyła pomoc ojca w napisaniu CV dla córki

d3sja3i

Millenialsi coraz chętniej się zadłużają. Zobacz wideo:

Co ciekawe, aż dwa spośród skrótów, które chce zastrzec P&G, odnoszą się do niecenzuralnych wyrażeń - “WTF" oraz “FML". Jeden jest stosowany, by wyrazić zdziwienie. Wyrażenie "FML" stosusuje się natomiast według serwisu Urban Dictionary, żeby ponarzekać nieco na swoje życie.

"LOL" to chyba najpopularniejsze wyrażenie spośród wszystkich czterech. To skrót od angielskiego "laughing out loud", czyli po prostu głośnego śmiechu."NBD" to z kolei "no big deal", czyli nic wielkiego. Jak jednak P&G zamierza wykorzystać te nazwy? Serwis a.list daily sugeruje jednak, że do celów marketingowych koncern może inaczej rozszyfrowywać skróty. I tak "WTF" może oznaczać “wash the floor,” czyli "mycie podłogi", a "FML" to "for maximum lahter" (maksymalnie pieniące się).

d3sja3i

Firma P&G odmówiła jednak amerykańskim mediom komentarza w tej sprawie.

Czytaj też: To wy byliście patologią. "Leniwi" millenialsi przywrócą normalność na rynku pracy

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

icon info

Treści redakcyjne są całkowicie niezależne.Wspierasz nasz rozwój, kupując produkty z linków lub boksów zamieszczonych w tekście.

d3sja3i

Podziel się opinią

Share
d3sja3i
d3sja3i