Trwa ładowanie...
d389d2w

Macro Games liczy, że nowy Mycraft.pl osiągnie rentowność po pół roku

Warszawa, 29.03.2016 (ISBnews) - Macro Games celuje zwrot z inwestycji w nową odsłonę portalu Mycraft.pl po pół roku. Spółka zakłada, że użytkownikami serwisu będą "setki tysięcy" grających w Minecraft, a chce ich pozyskiwać m.in. dzięki budowie sieci w centrach handlowych, poinformowała ISBnews prezes Agnieszka Zemsta.

Share
d389d2w

"Inwestując 500 tys. zł, spółka chce wykorzystać ogromny, ale jeszcze niezagospodarowany rynek i stworzyć dla fanów Minecraft'a zupełnie nowe rozwiązania. Nowa odsłona Mycraft i dedykowanych serwerów wiąże się z wydaniem przez Microsoft edukacyjnej wersji Minecrafta. Macro Games ściśle współpracuje z technologicznym gigantem. Dzięki takiemu podejściu i wykorzystywaniu okazji rynkowych, Macro Games spodziewa się zwrotu z inwestycji po pół roku i 0,5 mln zł dochodu miesięcznie. Kolejnym krokiem spółki będzie wejście na rynki zagraniczne" - powiedziała ISBnews Zemsta.

Mycraft.pl to najstarszy i największy portal poświęcony grze Minecraft w Polsce. "Już w kwietniu zyska zupełnie nowe oblicze. Zamierzamy jednoczyć społeczność entuzjastów Minecrafta, dostarczając im inspirujących treści i urozmaicając grę. Chcemy, aby gracze odwiedzali portal codziennie. Nie tylko ze względu na zawsze świeże newsy, ale też przez zupełnie nowe funkcje, dostępne są także dla urządzeń przenośnych" - powiedział project menadżer Mycraft.pl Łukasz Aleksandrowicz.

Według jego słów, Mycraft będzie portalem nie tylko informacyjnym, ale też dostarczającym graczom rozrywki. "Przygotowujemy szybkie serwery z dostępnymi tylko u nas dodatkowymi modułami do gry, możliwością indywidualnej rywalizacji i innymi funkcjonalnościami. Dostęp do serwerów będzie docelowo płatny. Serwery będą podzielone ze względu na wiek, jak i poziom rywalizacji. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Zarówno fani gier logicznych, społecznościowych, walk, czy zręcznościówek, ale również najmłodsi, dla których mini gry będą mieć walory przede wszystkim edukacyjne" - dodał Aleksandrowicz.

d389d2w

Zespół Mycraft uruchomi również wirtualną walutę (w przeliczeniu 1:1). "Umożliwi zakup specjalnych uprawnień (ranga VIP), czy różnych akcesoriów w grze z tzw. skrzynki. Najwięksi 'minecraftersi' będą mogli się zmierzyć w rozgrywce ligowej" - wskazał project manager Mycraft.pl.

Oprócz rozwoju portalu Mycraft i gry Minecraft, Macro Games angażuje się także w promocję swojej działalności w realnym świecie.

"Otwieramy wyspy w galeriach handlowych, gdzie przede wszystkim chcemy się pokazać i dotrzeć do klientów ze swoim przekazem. Przy okazji, mogą oni zakupić akcesoria związane z grą, pograć na naszym sprzęcie, czy nabyć kody umożliwiające dostęp do serwerów lub ligi. To także doskonała okazja do interakcji z fanami na żywo i pokazania walorów edukacyjnych Minecrafta mamom najmłodszych fanów. Dzieci to cały czas rosnąca grupa użytkowników. Chodzi o pokazanie rodzicom, że Minecraft to gra pobudzająca przede wszystkim wyobraźnię, ze specjalnie opracowanymi pod kątem dzieci modułami, a jej pozytywny wizerunek wzmacniają wartości edukacyjne" - podsumowała prezes Macro Games.

Macro Games to spółka z segmentu nowych technologii, rynku gier i elektronicznej rozrywki. Pozycje na swoim rynku buduje gromadząc w portfelu różne portale internetowe odnoszące się do tematyki gier oraz realizując innowacyjne projekty przeznaczone dla społeczności graczy. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2012 r.

d389d2w

(ISBnews)

d389d2w

Podziel się opinią

Share
d389d2w
d389d2w