Malezyjski gigant wkracza do Warszawy. Znamy lokalizację i termin [NASZ NEWS]
Malezyjska sieć sklepów Mr. DIY z narzędziami i akcesoriami wkracza do Warszawy, a na miejsce debiutu wybrała Galerię Wileńską - wynika z ustaleń WP Finanse. Firma ustaliła także orientacyjny termin uruchomienia pierwszej placówki w stolicy. Będzie to już piąty sklep tej sieci nad Wisłą.
MR. DIY ma w ofercie artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt elektryczny, wyposażenie wnętrz, akcesoria samochodowe, artykuły papiernicze i sportowe, zabawki, prezenty, akcesoria komputerowe i mobilne, biżuterię oraz kosmetyki. Choć uchodzi za konkurencję dla takich sieci jak Pepco czy Action, to nie sprzedaje żywności ani odzieży (poza skarpetkami).
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Tajemniczy box" w Auchan. Oto co znaleźliśmy w środku
MR. DIY w Warszawie wczesnym latem
MR. DIY wkroczyła do Polski jesienią ubiegłego roku, otwierając pierwszy sklep w galerii handlowej Platan w Zabrzu. W kolejnym miesiącach do portfolio malezyjskiego giganta w Polsce dołączyły placówki w Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej.
W końcu przyszedł czas również na podbój stolicy, o którym mówiło się od początku wkroczenia sieci do Polski. Z ustaleń WP Finanse wynika, że MR. DIY otworzy swój pierwszy sklep w Warszawie w Galerii Wileńskiej przy ul. Targowej 72.
Firma planuje uruchomić tę placówkę wczesnym latem 2025 r., ale dokładny termin nie jest jeszcze znany.
Co można kupić w MR. DIY?
Sieć oferuje szeroki asortyment produktów przydatnych w codziennych domowych czynnościach. W trakcie otwarcia pierwszego sklepu MR. DIY w Zabrzu, w którym uczestniczyliśmy, rozbudowana była oferta sezonowych dekoracji świątecznych. Na półkach można było znaleźć artykuły biurowe i modne ostatnimi czasy termosy.
Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na który postawiła malezyjska firma. Sklepy pod tym szyldem działają w Hiszpanii (24) i w Turcji (113). Łącznie sieć posiada sklepy w 12 państwach, ale są to głównie kraje azjatyckie - najwięcej placówek funkcjonuje w Malezji (1,2 tys.). Firma zadebiutowała na rynku w 2005 r.