Nowy rywal Pepco i Action. Sklepy są już w Polsce

Dyskont przemysłowy Acez to nowa marka na polskim rynku. Firma posiada obecnie dwa sklepy w Polsce: w podwarszawskim Jabłonowie oraz Łodzi. Sieć oferuje szeroki asortyment, podobnie jak Pepco czy Action.

Dyskont Acez otworzył w Polsce swój drugi sklep
Dyskont Acez otworzył w Polsce swój drugi sklep
Źródło zdjęć: © East News | Piotr Kamionka/REPORTER

Jak podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl, firma działa w Polsce od ponad roku i może konkurować z sieciami, takimi jak Dealz, Action, Tedi czy Pepco. Logo sieci ma nawiązywać kolorystyką do holenderskiego Action.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Arabowie już zmienili Zakopane. Prowadzi biznes specjalnie pod nich

Nowy dyskont w Polsce. Co można kupić?

Acez posiada w Polsce dwa sklepy: w podwarszawskim Jabłonowie, gdzie znajduje się również siedziba spółki oraz w galerii Sukcesja w Łodzi. Sklep w Sukcesji został otwarty w grudniu 2024 r. i ma powierzchnię porównywalną do dużego supermarketu.

Serwis zwraca uwagę, że właścicielem sieci jest "tajemnicza" firma, która może mieć chińskie powiązania. Z informacji zawartych w KRS wynika, że kapitał zakładowy spółki wynosi jedynie 50 tys. zł, a jedynym udziałowcem i prezesem jest Weihao Fu, który posiada 99 udziałów o łącznej wartości 49 500 zł. Jak podkreśla serwis, firma nie udostępnia danych kontaktowych.

Nowy dyskont Acez w łódzkiej Sukcesji posiada asortyment z różnych kategorii. Klienci kupią tam m.in. artykuły dekoracyjne i wyposażenia wnętrz, akcesoria do kuchni i łazienki, pojemniki, narzędzia i akcesoria do majsterkowania, sztuczne kwiaty, artykuły wędkarskie i sportowe, pluszaki dla dzieci oraz odzież i bieliznę. Jak podaje serwis, Acez w Sukcesji ma powierzchnię porównywalną do dużego supermarketu.

Malezyjska sieć wkroczyła do Polski

Jednak nie tylko Acez próbuje swoich sił na polskim rynku. Jak pisaliśmy w WP Finanse, w listopadzie 2024 r. w Polsce zadebiutowała malezyjska sieć MR.DIY.

MR. DIY ma w swojej ofercie artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt elektryczny, wyposażenie wnętrz, akcesoria samochodowe, artykuły papiernicze i sportowe, zabawki, prezenty, akcesoria komputerowe i mobilne, biżuteria oraz kosmetyki. W przeciwieństwie do Pepco czy Action, MR.DIY nie oferuje odzieży (poza skarpetkami) ani żywności.

Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawia się MR. DIY. Sklepy pod tym szyldem działają w Hiszpanii (24 placówki) i w Turcji (113 placówek). Łącznie sieć posiada sklepy w 12 państwach, ale są to głównie kraje azjatyckie. Najwięcej, bo ponad 1,2 tys. placówek, działa w Malezji. Pierwszy sklep MR. DIY otwarto w 2005 r.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)