Media Academy - unikatowe szkolenia
Startuje Media Academy Warszawa - unikatowy projekt szkolenia stworzony przez najwyżej cenionych praktyków na rynku mediów.
21.05.2007 | aktual.: 25.05.2007 11:10
Media Academy to projekt szkolenia, stworzony przez najwyżej cenionych praktyków na rynku mediów. Pierwsza edycja startuje 29 września 2007 r. w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Najlepsi uczestnicy Media Academy dostaną propozycje pracy w firmach mediowych. Nabór już się rozpoczął.
Media Academy praktycznie przygotowuje studentów czwartego i piątego roku do pracy w domach mediowych, agencjach reklamowych i strukturach marketingowych korporacji. To 134 godzinne szkolenie, które łączy wiedzę teoretyczną, dotyczącą marketingu i rynku mediów, z symulacją realnej pracy. Uczestnicy będą pracować dokładnie tak, jak pracuje się w agencjach mediowych i firmach z tej branży, zdobywając niezbędne doświadczenie. Będzie to praca na realnych briefach i rzeczywistych danych. W wyniku szkolenia studenci stworzą strategię komunikacji dla wybranej marki i zaprezentują ją przed prawdziwym Klientem. Strategia zostanie oceniona przez osoby odpowiedzialne za media i komunikację marketingową w jednych z największych korporacji w Polsce. Oprócz przekazania wiedzy teoretycznej i praktycznej, Media Academy otwiera studentom drzwi do kariery. Najlepsi uczestnicy otrzymają propozycje pracy i dołączą do zespołów wybranych firm mediowych.
Wykładowcy Media Academy to najwyżej cenieni praktycy z rynku mediów – menedżerowie i kadra zarządzająca takich firma jak POLSAT, Media Direction OMD, Grupa TP, Broker FM, PM- Biuro reklamy Telewizji Polsat, Tv4 i Puls, czy Guideline (MediaCom company). Wiedzę teoretyczną i praktyczną uczestnicy szkolenia będą czerpać korzystając z ich ogromnego doświadczenia, z sukcesów i porażek. Lista wykładowców: Maciej Stec - członek Zarządu Telewizji POLSAT S.A., Paweł Sawicki prezes Zarządu Media Direction OMD, Arkadiusz Marszałek- dyrektor ds. zarządzania mediami Grupy TP, Agnieszka Kosik – dyrektor zarządzająca Guideline (MediaCom company), Jacek Hendigery - dyrektor ds. mediów, członek Zarządu Media Direction OMD Stanisław Janowski- dyrektor zarządzający PM- Biuro reklamy Telewizji POLSAT, TV4, Puls, Agnieszka Stelmaszczyk- dyrektor zarządzająca ds. kontaktów z klientami BROKER FM S.A., Piotr Żakowski – niezależny konsultant ds. komunikacji w mediach.
Dyrektorem programowym Media Academy jest Maciej Stec, członek Zarządu Telewizji Polsat ds. sprzedaży i zakupów zagranicznych. Menadżer od 12 lat związany z rynkiem mediów. Współtworzył szkolenie OMD School, w których uczestniczyło ponad 200 marketingowców z całej Polski. Jest wykładowcą w programie MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania. - Nie ukrywam – lubię wygrywać - mówi Stec - Wierzę, że Media Academy będzie kolejnym projektem, w którym wspólnie odniesiemy sukces. Naszą misją jest otworzenie studentom drzwi do realnego świata biznesu.
Strategicznym partnerem projektu Media Academy jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Szkolenie organizuje WORK-ROOM – firma consultingowa z branży komunikacji marketingowej. WORK-ROOM jest właścicielem marki Media Academy i odpowiada za operacyjne zarządzanie projektem.