Trwa ładowanie...
d17wnqp
21-05-2007 15:06

Media Academy - unikatowe szkolenia

Startuje Media Academy Warszawa - unikatowy projekt szkolenia stworzony przez najwyżej cenionych praktyków na rynku mediów.

d17wnqp
d17wnqp

Media Academy to projekt szkolenia, stworzony przez najwyżej cenionych praktyków na rynku mediów. Pierwsza edycja startuje 29 września 2007 r. w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Najlepsi uczestnicy Media Academy dostaną propozycje pracy w firmach mediowych. Nabór już się rozpoczął.

Media Academy praktycznie przygotowuje studentów czwartego i piątego roku do pracy w domach mediowych, agencjach reklamowych i strukturach marketingowych korporacji. To 134 godzinne szkolenie, które łączy wiedzę teoretyczną, dotyczącą marketingu i rynku mediów, z symulacją realnej pracy. Uczestnicy będą pracować dokładnie tak, jak pracuje się w agencjach mediowych i firmach z tej branży, zdobywając niezbędne doświadczenie. Będzie to praca na realnych briefach i rzeczywistych danych. W wyniku szkolenia studenci stworzą strategię komunikacji dla wybranej marki i zaprezentują ją przed prawdziwym Klientem. Strategia zostanie oceniona przez osoby odpowiedzialne za media i komunikację marketingową w jednych z największych korporacji w Polsce. Oprócz przekazania wiedzy teoretycznej i praktycznej, Media Academy otwiera studentom drzwi do kariery. Najlepsi uczestnicy otrzymają propozycje pracy i dołączą do zespołów wybranych firm mediowych.

Wykładowcy Media Academy to najwyżej cenieni praktycy z rynku mediów – menedżerowie i kadra zarządzająca takich firma jak POLSAT, Media Direction OMD, Grupa TP, Broker FM, PM- Biuro reklamy Telewizji Polsat, Tv4 i Puls, czy Guideline (MediaCom company). Wiedzę teoretyczną i praktyczną uczestnicy szkolenia będą czerpać korzystając z ich ogromnego doświadczenia, z sukcesów i porażek. Lista wykładowców: Maciej Stec - członek Zarządu Telewizji POLSAT S.A., Paweł Sawicki prezes Zarządu Media Direction OMD, Arkadiusz Marszałek- dyrektor ds. zarządzania mediami Grupy TP, Agnieszka Kosik – dyrektor zarządzająca Guideline (MediaCom company), Jacek Hendigery - dyrektor ds. mediów, członek Zarządu Media Direction OMD Stanisław Janowski- dyrektor zarządzający PM- Biuro reklamy Telewizji POLSAT, TV4, Puls, Agnieszka Stelmaszczyk- dyrektor zarządzająca ds. kontaktów z klientami BROKER FM S.A., Piotr Żakowski – niezależny konsultant ds. komunikacji w mediach.
Dyrektorem programowym Media Academy jest Maciej Stec, członek Zarządu Telewizji Polsat ds. sprzedaży i zakupów zagranicznych. Menadżer od 12 lat związany z rynkiem mediów. Współtworzył szkolenie OMD School, w których uczestniczyło ponad 200 marketingowców z całej Polski. Jest wykładowcą w programie MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania. - Nie ukrywam – lubię wygrywać - mówi Stec - Wierzę, że Media Academy będzie kolejnym projektem, w którym wspólnie odniesiemy sukces. Naszą misją jest otworzenie studentom drzwi do realnego świata biznesu.

Strategicznym partnerem projektu Media Academy jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Szkolenie organizuje WORK-ROOM – firma consultingowa z branży komunikacji marketingowej. WORK-ROOM jest właścicielem marki Media Academy i odpowiada za operacyjne zarządzanie projektem.

d17wnqp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d17wnqp