Trwa ładowanie...
d4eo2uy

Mistrzostwa Świata zwiększą sprzedaż w sklepach

Mundial może spowodować wzrost sprzedaży o 4 proc.

d4eo2uy
d4eo2uy

Zdaniem przedstawicieli sieci Wal-Mart, w krajach, których reprezentacje znajdą się w finale wzrost sprzedaży detalicznej może wynieść 2-4 proc. Wal-Mart ma sklepy w ośmiu takich państwach i już przygotowuje się na ożywienie sprzedaży.

- To wydarzenie telewizyjne, dlatego lepiej sprzedaje się nie tylko sprzęt RTV, ale także żywność, napoje czy pamiątki - wyjaśnia szef marketingu firmy Rick Bendel.

Piłkarskie promocje organizowane są jednak nie tylko w krajach, których reprezentacje pojechały w RPA. W Polsce widać je w sieciach sklepów z elektroniką, które liczą na wzrost sprzedaży choćby telewizorów.

LP

d4eo2uy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4eo2uy