mobileStandard 2011 – pełna mobilizacja!
MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedać komputerów PC – to jasny sygnał, że mobile to przyszłość.
18.05.2011 | aktual.: 18.05.2011 11:15
W trakcie dwóch dni konferencji swoje prezentacje pokażę najwięksi eksperci w Polsce, poruszając przy tym kluczowe zagadnienia. Jak działać w tak dynamicznym środowisku? Jak zwiększać czytelnictwo treści? Jak prezentować treści na wielu urządzeniach i w wielu ekosystemach? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą prelegenci konferencji mobileStandard 2011 w Warszawie w dniach 24-25 maja.
Blok „Mobile w liczbach” otworzy Dominik Błaszczykiewicz z Internet Standard i Witold Tomaszewski, redaktor naczelny serwisu TELEPOLIS.pl, którzy po krótkim wstępie oddadzą głos Tomaszowi Mosiowi , Grzegorzowi Olkusznikowi i Guillaume Guerrinowi z GfK, aby opowiedzieli o nowych urządzeniach mobilnych dla Internetu. Zaraz po nich na scenie pojawi się Sebastian Baberowski z prezentacją „Mała sieć, wielkie zmiany”. Blok zamkną wystąpienia Piotra Pajewskiego, prezesa zarządu Telecom Media i Mariusza Jarzębowskiegoz Microsoftu.
Sekcję „Mobile Commerce” rozpocznie Mariusz Gliński z banku Raiffeisen prezentacją o trendach, faktach i mitach w bankowości mobilnej. O tym czy bankowość elektroniczna przechodzi ewolucję czy rewolucję opowie Paweł Kucharski , dyrektor mBanku. Następnie Marco Hauprich , mobile & new media director serwisu HRS, zabierze nas w wycieczkę po świecie podróży i stosowanych w nich rozwiązań mobilnych. O skutecznych metodach zwiększania sprzedaży dzięki wykorzystaniu kanałów mobilnych opowie Dariusz Kocięcki z LookSoft, a Bartosz Witoń z Allegro pokaże prezentację pod tytułem
„Wystarczy jedno zdjęcie, aby... - czyli narzędzia mobilne Grupy Allegro”. Dzień zakończymy z Tomaszem Krajewskim i Pawłem Gołubiakiem, którzy powiedzą wszystko o mobilizacji procesów B2B i B2C przy użyciu aplikacji dla smartfonów.
Drugi dzień konferencji otworzy blok „strategie mobilne dla wydawców”, który rozpocznie prezentacja Marka Millera na temat próby zarabiania na treściach. Następnie spróbujemy znaleźć „mobilne Klondike” z Maciejem Wichą z Gazeta.pl, a Stefan Nowak, head of mobile w grupie Onet.pl, opowie o konstrukcji Perpetuum Mobile, czyli co zrobić, żeby na tym zarobić. Później na scenie pojawią się Paweł Janecki i Marcin Bobowicz z Wirtualnej Polski i podejmą niezwykle interesujący temat smartfonów i tabletów, a także spróbują przewidzieć co nas czeka w przyszłości. Rafał Oracz powie, jakich błędów muszą się wystrzegać wydawcy Magletów, a blok zamknie Szybon Włochowicz, kierownik produktu kanału mobilnego w Naszej Klasie.
Blok o reklamie i marketingu mobilnym zaczniemy prezentacją Lucjana Exnera i Tomasza Samula z Mobilvi, którzy powiedzą jakich efektów należy oczekiwać od reklamy w Internecie. Następnie Piotr Surmacki przedstawi między innymi wizję tego, jak może wyglądać ekosystem mobile w przyszłości. Na zakończenie bloku Filip Miłeszewski z Listonic opowie o marketingu mobilnym w branży FMCG.
Ostatni blok poświęcony AR, geolokalizacji i rozrywce rozpocznie King Yiu Chu, wyjaśniając dokładnie czym jest Augmented Reality i pokazując praktyczne przykłady zastosowania. O niezwykle popularnej ostatni tematyce geolokalizacyjnej dowiemy się więcej od Pawła Kozłowskiego, który pokaże prezentację między innymi o mobilnej nawigacji w życiu codziennym i przyszłości usług geolokalizacyjnych. Konferencję mobileStandard 2011 zakończy Wojciech Ozimek , współzałożyciel One2Tribe, opowiadając o rynku gier mobile w Polsce i na świecie, gamifikacji i platformach społecznościowych.
Serdecznie zapraszamy!
Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie: http://www.internetstandard.pl/konferencje/mobilestandard2011/b21/program.html
Zgłoszenia na mobileStandard 2011 można dokonać przy pomocy linku: http://www.internetstandard.pl/konferencje/mobilestandard2011/b21/zgloszenie.html