Mogą być problemy. Utrudnienia m.in. w największym polskim banku
Brak dostępu do bankowości internetowej, problemy z korzystaniem z aplikacji mobilnych, a także usługami maklerskimi. Takie będą skutki prac, które na weekend zaplanowały działające w Polsce banki. Na co muszą się przygotować klienci?
30.09.2023 11:49
Jak podaje "Interia", w ten weekend (29.09 - 01.10.2023 r.), klienci kilku banków muszą liczyć się z komplikacjami w związku z zaplanowanymi na najbliższe dni pracami serwisowymi. Wśród banków znajdują się m.in.: PKO BP, BNP Paribas, Bank BPH, Bank Pekao SA i ING Bank Śląski. Choć utrudnienia mają dotyczyć głównie serwisów internetowych i aplikacji mobilnych, banki ostrzegają przed wieloma utrudnieniami.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
PKO BP
Utrudnienia rozpoczęły się z 29 września na 30 września, od godz. 23:00 do godz. 5:00. Kolejne problemy techniczne mają pojawić się z 30 września na 1 października, od godz. 23:00 do godz. 5:00. Mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępie do serwisu pkobp.pl. Poza tym mogą występować problemy w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz funkcji otwartej bankowości. Niewykluczone, że będą trudności z logowaniem do aplikacji mobilnej IKO, serwisu i aplikacji mobilnej iPKO biznes oraz PKO Junior.
Dodatkowo największy bank w Polsce informuje, że mogą pojawić się problemy z wysyłaniem przelewów pieniężnych i płatnościami w sklepach internetowych. Jednocześnie bank uspokaja, że wszystkie fizyczne karty płatnicze będą działać normalnie.
Bank BNP Paribas
W przypadku BNP Paribas problemy wystąpiły 29 września między godziną 22.00, a godz. 23.59. Niedostępne były systemy GOonline Biznes, GOmobile Biznes i GOconnect Biznes.
Bank Pekao SA
Klienci Pekao będą mieć trudności z dostępem do Pekao24Makler, aplikacji PeoPay i platformy eTrader Pekao, a także ze składaniem dyspozycji i zleceń w tych serwisach. Utrudnienia mają wystąpić 30 września od godz. 7.00 do godz. 11.00 i 1 października od godz. 18.00 do godz. 21.00.
ING Bank Śląski
W przypadku ING część usług będzie niedostępna 30 września od godz. 08.00 do godz.18.00. Mowa o module Makler w systemie bankowości internetowej Moje ING.