Monnari powiększy sieć sprzedaży o 3‑4 tys. m2 w 2016 roku

Warszawa, 16.02.2016 (ISBnews) - Monnari Trade planuje w tym roku rozbudowę sieci poprzez powiększenie jej powierzchni o około 3-4 tys. m2 wobec 27,2 tys. m2 na koniec 2015 r., podała spółka.

16.02.2016 | aktual.: 16.02.2016 12:53

"Planujemy zarówno otwarcia nowych salonów, jak i rozbudowę istniejących. Rok 2015 zamknęliśmy liczbą 149 sklepów o łącznej powierzchni sprzedaży 27,2 tys. m2. Sprzedaż prowadzimy również poprzez sklep internetowy, rozwijamy eksport, a także weszliśmy w nowy rodzaj sprzedaży, jakim jest umowa licencyjna. Pierwszy salon licencyjny działa od października 2015 r. w warszawskim Centrum Modo, otwartym na jesieni ub. roku. Planujemy udzielić kolejnych licencji na prowadzenie sklepów pod marką Monnari, obecnie prowadzimy w tej sprawie rozmowy" - powiedziała dyrektor ds. organizacyjno-prawnych Monnari Anna Augustyniak-Kala podczas spotkania z dziennikarzami.
Docelowo sieć planuje w Polsce posiadać salony o łącznej powierzchni 40 tys. m2, co powinno udać się zrealizować do drugiej połowy 2019 roku, dowiedziało się ISBnews/ISBhandel.

W 2015 r. sieć otworzyła 21 nowych salonów, w tym o 13 w IV kw. o łącznej powierzchni 5,4 tys. m2 oraz powiększyła 11 działających sklepów o blisko tysiąc m2. W ub. roku miało miejsce jedno zamknięcie i jedno pomniejszenie salonu. W I kw. 2016 r. zamknięty został jeden sklep. W chwili obecnej najmniejsza placówka ma powierzchnię 80 m2, a największa 420 m2.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)