Można zarabiać na... oglądaniu telewizji

Lubisz oglądać telewizję i chcesz na tym jeszcze zarabiać? Nic prostszego. Z pomocą przychodzi Fenix3, który widzom płaci za oglądanie reklam bez przerywania oglądanego programu. Można na tym zarobić kilkaset złotych miesięcznie - pisze "Puls Biznesu".

Obraz
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Jest firma, która płaci widzom za oglądanie reklam bez przerywania nadawanego programu. Można na tym zarobić kilkaset złotych miesięcznie - pisze "Puls Biznesu".

Polski przedsiębiorca znalazł patent na biznes. Jeśli weźmiesz dekoder od jego firmy Fenix3, podłączysz go do internetu i telewizora, to co 2-3 minuty na 15 sekund na dole oraz z boku ekranu pojawią się na wydzielonych paskach plansze reklamowe. Twój program cały czas jest na ekranie telewizora. Za każde 15 sekund emisji dostajesz 7 groszy. Co godzinę musisz przyciskiem potwierdzić tylko, że siedzisz przed ekranem.

System działa już w Szczecinie. 8,5 tysiąca mieszkańców dostaje już pieniądze, rekordziści nawet 650 zł miesięcznie. Kasa przelewana jest na podane przez nas konto.

Firma zamierza swoją ofertę przedstawić klientom w Warszawie i innych dużych miastach po wakacjach. W półtora roku chce zdobyć 1,5 mln widzów. Później otworzy się na Rosję, Litwę, Ukrainę, ale tam potrzebny będzie większy kapitał na inwestycje.

Reklamy będą profilowane pod określonego widza i miejsce zamieszkania na podstawie podanych danych i dokładnego wywiadu z użytkownikiem.

Zdaniem prezesa Fenix3, Krzysztofa Białasa, to będzie idealny kanał również dla lokalnych przedsiębiorców, jak i wielkich sieci.
- Mali i średni przedsiębiorcy będą mogli zaistnieć na wszystkich kanałach telewizyjnych, w wybranym mieście, wybranej dzielnicy, a nawet ulicy i w kilka godzin poinformować kilka milionów osób o tym, że właśnie obniżono cenę bananów w wielkiej sieci marketów - tłumaczy.

Za wyświetlenie reklamy Fenix3 bierze od reklamodawców 25 groszy, widzom płaci 7 groszy.

Marketingowcy podchodzą do projektu sceptycznie, podkreślając jednak, że jeśli osiągnie masowy zasięg, żaden reklamodawca nim nie pogardzi.

Wybrane dla Ciebie
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok
216 mln zł na warzywa. Takiego importu nie było od ponad 20 lat
216 mln zł na warzywa. Takiego importu nie było od ponad 20 lat
Służby przechwyciły 12 ton tuńczyka. Oto co wykryły w transporcie
Służby przechwyciły 12 ton tuńczyka. Oto co wykryły w transporcie
To będzie gigant. L'Oréal przejmuje rywala za miliardy dolarów
To będzie gigant. L'Oréal przejmuje rywala za miliardy dolarów
Powiesili w bloku kartkę o bonie ciepłowniczym. Mieszkańcy krytykują
Powiesili w bloku kartkę o bonie ciepłowniczym. Mieszkańcy krytykują
Zakaz niektórych kotłów na Podkarpaciu. Mieszkańców czeka wymiana
Zakaz niektórych kotłów na Podkarpaciu. Mieszkańców czeka wymiana
Mogą upaść po ponad 140 latach. Boją się losu firmy Kulczyka
Mogą upaść po ponad 140 latach. Boją się losu firmy Kulczyka
Sądny dzień dla cen słodyczy. Brak odpowiedzi na najważniejsze pytanie
Sądny dzień dla cen słodyczy. Brak odpowiedzi na najważniejsze pytanie