Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych (opis)

27.04. Warszawa (PAP) - Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych. W 2010 roku przychody w tym segmencie wzrosną do około 52 mln zł z 48,5 mln zł...

27.04. Warszawa (PAP) - Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych. W 2010 roku przychody w tym segmencie wzrosną do około 52 mln zł z 48,5 mln zł w 2009 roku, a w 2011 może nastąpić nawet podwojenie dynamiki - poinformował na konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes spółki.

"W tym roku, jak i w kolejnych latach z pewnością skoncentrujemy się na tej części naszego biznesu i widzimy, że w tym obszarze klienta biznesowego są jeszcze możliwości" - powiedział na konferencji prasowej Rogowski.

"Udział przychodów z segmentu biznesowego w przychodach ogółem Multimediów w 2010 roku będzie podobny jak w 2009 roku, gdy wyniósł ok. 9 proc., ale dynamika w kolejnych latach powinna wyprzedzać średnią dynamikę całości przychodów" - dodał.

Piotr Barański, dyrektor departamentu rynku biznesowego dodał, że w 2011 roku dynamika przychodów z tego segmentu powinna przekroczyć 20 proc.

W 2009 roku skonsolidowane przychody Multimedia Polska wzrosły o 11 proc., do 526,3 mln zł, z czego 48,5 mln zł, czyli ok. 9 proc., stanowiły przychody z segmentu biznesowego.

Strategia Multimediów w segmencie biznesowym na najbliższe lata zakłada m.in. zwiększenie skali działania, intensywną ogólnopolską ekspansję geograficzną, rozbudowę struktur handlowych oraz zwiększenie portfolio usług.

"Wprowadzona w ubiegłym roku strategia zwiększania koncentracji spółki na segmencie biznes już przynosi pozytywne efekty. Nowa unikalna oferta, ekspansja geograficzna, dedykowani doradcy klienta czy specjalne call center przeznaczone dla tego segmentu, to tylko niektóre z elementów, które przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i wzrostu przychodów" - powiedział Rogowski.

"Oczekujemy, że dzięki aktywnym działaniom sprzedażowym, wprowadzeniu nowych produktów do naszej oferty i przede wszystkim elastycznemu podejściu do klienta, tempo wzrostu przychodów będzie znacząco wyższe niż w latach ubiegłych" - dodał.

Na koniec 2009 roku Multimedia miały ok. 19,2 tys. klientów w segmencie biznesowym.

Oferta dla tego segmentu obejmuje m.in. usługi głosowe stacjonarne, mobilne, usługi internetowe stacjonarnej oraz mobilne, a także dzierżawę łączy cyfrowych. Od lipca wprowadzona zostanie usługa danych IP VPN, stworzona z myślą o klientach korporacyjnych posiadających filie i oddziały.(PAP)

bas/ ana/

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy