Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych (opis)

27.04. Warszawa (PAP) - Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych. W 2010 roku przychody w tym segmencie wzrosną do około 52 mln zł z 48,5 mln zł...

27.04.2010 | aktual.: 27.04.2010 13:38

27.04. Warszawa (PAP) - Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych. W 2010 roku przychody w tym segmencie wzrosną do około 52 mln zł z 48,5 mln zł w 2009 roku, a w 2011 może nastąpić nawet podwojenie dynamiki - poinformował na konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes spółki.

"W tym roku, jak i w kolejnych latach z pewnością skoncentrujemy się na tej części naszego biznesu i widzimy, że w tym obszarze klienta biznesowego są jeszcze możliwości" - powiedział na konferencji prasowej Rogowski.

"Udział przychodów z segmentu biznesowego w przychodach ogółem Multimediów w 2010 roku będzie podobny jak w 2009 roku, gdy wyniósł ok. 9 proc., ale dynamika w kolejnych latach powinna wyprzedzać średnią dynamikę całości przychodów" - dodał.

Piotr Barański, dyrektor departamentu rynku biznesowego dodał, że w 2011 roku dynamika przychodów z tego segmentu powinna przekroczyć 20 proc.

W 2009 roku skonsolidowane przychody Multimedia Polska wzrosły o 11 proc., do 526,3 mln zł, z czego 48,5 mln zł, czyli ok. 9 proc., stanowiły przychody z segmentu biznesowego.

Strategia Multimediów w segmencie biznesowym na najbliższe lata zakłada m.in. zwiększenie skali działania, intensywną ogólnopolską ekspansję geograficzną, rozbudowę struktur handlowych oraz zwiększenie portfolio usług.

"Wprowadzona w ubiegłym roku strategia zwiększania koncentracji spółki na segmencie biznes już przynosi pozytywne efekty. Nowa unikalna oferta, ekspansja geograficzna, dedykowani doradcy klienta czy specjalne call center przeznaczone dla tego segmentu, to tylko niektóre z elementów, które przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i wzrostu przychodów" - powiedział Rogowski.

"Oczekujemy, że dzięki aktywnym działaniom sprzedażowym, wprowadzeniu nowych produktów do naszej oferty i przede wszystkim elastycznemu podejściu do klienta, tempo wzrostu przychodów będzie znacząco wyższe niż w latach ubiegłych" - dodał.

Na koniec 2009 roku Multimedia miały ok. 19,2 tys. klientów w segmencie biznesowym.

Oferta dla tego segmentu obejmuje m.in. usługi głosowe stacjonarne, mobilne, usługi internetowe stacjonarnej oraz mobilne, a także dzierżawę łączy cyfrowych. Od lipca wprowadzona zostanie usługa danych IP VPN, stworzona z myślą o klientach korporacyjnych posiadających filie i oddziały.(PAP)

bas/ ana/

Źródło artykułu:PAP
multimedia polska samultimediaopis
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)