Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych (opis)

27.04. Warszawa (PAP) - Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych. W 2010 roku przychody w tym segmencie wzrosną do około 52 mln zł z 48,5 mln zł...

27.04. Warszawa (PAP) - Multimedia Polska chcą przyspieszyć rozwój w segmencie klientów biznesowych. W 2010 roku przychody w tym segmencie wzrosną do około 52 mln zł z 48,5 mln zł w 2009 roku, a w 2011 może nastąpić nawet podwojenie dynamiki - poinformował na konferencji prasowej Andrzej Rogowski, prezes spółki.

"W tym roku, jak i w kolejnych latach z pewnością skoncentrujemy się na tej części naszego biznesu i widzimy, że w tym obszarze klienta biznesowego są jeszcze możliwości" - powiedział na konferencji prasowej Rogowski.

"Udział przychodów z segmentu biznesowego w przychodach ogółem Multimediów w 2010 roku będzie podobny jak w 2009 roku, gdy wyniósł ok. 9 proc., ale dynamika w kolejnych latach powinna wyprzedzać średnią dynamikę całości przychodów" - dodał.

Piotr Barański, dyrektor departamentu rynku biznesowego dodał, że w 2011 roku dynamika przychodów z tego segmentu powinna przekroczyć 20 proc.

W 2009 roku skonsolidowane przychody Multimedia Polska wzrosły o 11 proc., do 526,3 mln zł, z czego 48,5 mln zł, czyli ok. 9 proc., stanowiły przychody z segmentu biznesowego.

Strategia Multimediów w segmencie biznesowym na najbliższe lata zakłada m.in. zwiększenie skali działania, intensywną ogólnopolską ekspansję geograficzną, rozbudowę struktur handlowych oraz zwiększenie portfolio usług.

"Wprowadzona w ubiegłym roku strategia zwiększania koncentracji spółki na segmencie biznes już przynosi pozytywne efekty. Nowa unikalna oferta, ekspansja geograficzna, dedykowani doradcy klienta czy specjalne call center przeznaczone dla tego segmentu, to tylko niektóre z elementów, które przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i wzrostu przychodów" - powiedział Rogowski.

"Oczekujemy, że dzięki aktywnym działaniom sprzedażowym, wprowadzeniu nowych produktów do naszej oferty i przede wszystkim elastycznemu podejściu do klienta, tempo wzrostu przychodów będzie znacząco wyższe niż w latach ubiegłych" - dodał.

Na koniec 2009 roku Multimedia miały ok. 19,2 tys. klientów w segmencie biznesowym.

Oferta dla tego segmentu obejmuje m.in. usługi głosowe stacjonarne, mobilne, usługi internetowe stacjonarnej oraz mobilne, a także dzierżawę łączy cyfrowych. Od lipca wprowadzona zostanie usługa danych IP VPN, stworzona z myślą o klientach korporacyjnych posiadających filie i oddziały.(PAP)

bas/ ana/

Źródło artykułu:
Wybrane dla Ciebie
Tragedia w Częstochowie. Nie żyje pracownik huty
Tragedia w Częstochowie. Nie żyje pracownik huty
Chcesz mieć 6 tys. zł emerytury? Oto ile musisz zarabiać
Chcesz mieć 6 tys. zł emerytury? Oto ile musisz zarabiać
Jak zrozumieć rachunek za prąd? Oto najważniejsze elementy
Jak zrozumieć rachunek za prąd? Oto najważniejsze elementy
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Bas niezgody. Spór mieszkańców apartamentowców z klubem fitness
Bas niezgody. Spór mieszkańców apartamentowców z klubem fitness
Te grzyby kosztują 4 tys. zł. Podpowiada, gdzie je sadzić
Te grzyby kosztują 4 tys. zł. Podpowiada, gdzie je sadzić
Koniec zakładu z grupy polskiego miliardera. Wypłacili ogromne bonusy
Koniec zakładu z grupy polskiego miliardera. Wypłacili ogromne bonusy
Niektórzy będą mogli uniknąć podatku od spadku. Rząd ma nowy pomysł
Niektórzy będą mogli uniknąć podatku od spadku. Rząd ma nowy pomysł
Bez uprawnień, bez poszanowania zasad. Rolniczka w rękach policji
Bez uprawnień, bez poszanowania zasad. Rolniczka w rękach policji
Zakazane przy cukrzycy. Polacy kupują je na potęgę
Zakazane przy cukrzycy. Polacy kupują je na potęgę
Nie rozbił kumulacji, a wygrał w Eurojackpot. Oto nagroda Polaka
Nie rozbił kumulacji, a wygrał w Eurojackpot. Oto nagroda Polaka
Wydano ostrzeżenie przed syropem. Zgony dzieci w Indiach
Wydano ostrzeżenie przed syropem. Zgony dzieci w Indiach