Trwa ładowanie...
tesco
04-10-2013 13:12

Nie smakowało ci coś z Tesco? Sklep zwróci ci pieniądze

Od 3 października we wszystkich sklepach sieci Tesco trwa "Gwarancja Satysfakcji". Sieć obiecuje, że zwróci pieniądze za każdy produkt marki własnej, jeśli nie spodoba się klientowi. Nawet otwarty czy już naruszony.

Nie smakowało ci coś z Tesco? Sklep zwróci ci pieniądzeŹródło: AFP
d2fwdx4
d2fwdx4

Program Gwarancja Satysfakcji obowiązuje we wszystkich sklepach sieci obejmuje niemal wszystkie produkty z logo Tesco na opakowaniu, oprócz niżej wymienionych:

  • alkohol,
  • baterie,
  • produkty sprzedawane na stoisku GRILL lub BISTRO,
  • kwiaty cięte, doniczkowe, drzewka, krzewy,
  • towary wyprodukowane na wyłączność dla TESCO, ale nieposiadające logo TESCO na froncie opakowania (np. produkty z logo: Sun Grown, Technika, Oatland),
  • wszystkie produkty z logo dostawcy (niebędące produktami TESCO), w tym produkty oznaczone logo „Pewniaki”;
  • wszystkie produkty żywnościowe, oznaczone etykietą „obniżka” z powodu krótkiego terminu przydatności do spożycia lub użycia.

Klient ma 30 dni na podjęcie decyzji o zwrocie produktu, chyba że w tym czasie skończy się jego data przydatności do spożycia lub użycia. Można nawet oddać świeże owoce i warzywa, w tym przypadku ich Gwarancja Satysfakcji jest ważna przez liczbę dni podaną na etykiecie.

Świeże produkty kupowane na kilogramy lub sztuki, jeśli nie mają terminu przydatności na etykiecie, można oddać w ciągu dwóch dni.

Tesco gwarantuje, że można zwrócić produkt otwarty lub taki, którego zdążyliśmy już spróbować. Są jednak dwa warunki. Po pierwsze w oryginalnym opakowaniu musi być przynajmniej 75 proc. jego zawartości, a w przypadku zwrotu więcej niż jednej sztuki danego produktu - tylko jedno opakowanie może być naruszone. Wymóg 75 proc. obowiązuje także wagę owoców czy warzyw. Drugim istotnym warunkiem jest zachowanie paragonu, ew. faktury VAT, które są dowodem zakupu.

d2fwdx4

Zwrotu towaru w ramach gwarancji satysfakcji można dokonać tylko w sklepie TESCO, w którym dany towar został zakupiony. W przypadku zakupów internetowych zwrotu można dokonać w sklepie, którego adres widnieje na paragonie fiskalnym lub u kierowcy, przy kolejnej dostawie zakupów.

Z regulaminu Gwarancji Satysfakcji wynika, że obecne zasady będą trwać do 28.02.2014. Pełny regulamin można znaleźć na stronie tesco.pl albo w Punktach Obsługi Klienta w sklepach sieci.

d2fwdx4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2fwdx4