Trwa ładowanie...
d19g9jd
01-08-2014 11:45

Nielsen: Rynek napojów energetycznych urósł o 6,7% wartościowo w ciągu roku

Warszawa, 01.08.2014 (ISBnews) - Rynek napojów energetycznych w Polsce wzrósł w okresie od lipca 2013 r. do czerwca 2014 r. o 6,7% w ujęciu wartościowym i jest wart obecnie 818 mln zł, podała FoodCare, powołując się na dane firmy Nielsen. W ujęciu ilościowym wzrost wyniósł 10%.

d19g9jd
d19g9jd

"W ostatnich dwunastu miesiącach na krajowym rynku sprzedano ponad 311 mln puszek i butelek energetyków, co stanowiło ponad 120 mln litrów" - czytamy w komunikacie.

Liderem rynku w tym okresie, z udziałami na poziomie 15,8% w ujęciu wartościowym i 16,8% w ujęciu ilościowym, był należący do FoodCare Black Energy Drink.

"Osiągane przez nas rezultaty już kolejny raz dowodzą, iż innowacyjna strategia, którą obraliśmy kilka lat temu była prawidłowym wyborem. Sukcesywnie powiększamy przewagę nad najbliższymi konkurentami. Zbudowaliśmy markę pożądaną przez konsumentów, która jest rozpoznawalna zarówno w kraju, jak i za granicą. Jednak nie zamierzamy na tym poprzestać. Na najbliższe tygodnie zaplanowaliśmy ofensywę produktową. Wykorzystując pozycję marki oraz jej potencjał zamierzamy rozszerzyć portfolio o wyjątkowe produkty, niespotykane dotąd na polskim rynku. Pozycja lidera zobowiązuje" - powiedział prezes FoodCare Wiesław Włodarski, cytowany w komunikacie.

(ISBnews)

d19g9jd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d19g9jd