Nowa sieć sklepów w Polsce. Tak chce przyciągnąć nastolatków
Twórca Happy Socks wprowadza do Polski nową sieć sklepów DRM-LND, skierowaną do nastolatków. W sklepie, który zostanie otwarty w Warszawie, klienci będą mogli samodzielnie tworzyć i personalizować naszyjniki, breloczki czy etui na telefony.
Obecnie DRM-LND działa m.in. w Szwecji, Wielkiej Brytanii i Finlandii. Teraz sieć wchodzi do Polski, wpisując się w rozwijający się sektor kreatywny, który łączy sztukę, technologię i przedsiębiorczość. Portal dlahnadlu.pl podaje, że sklepy są zaprojektowane tak, aby zachęcać do robienia zdjęć i dzielenia się nimi w mediach społecznościowych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jaja cała dobę. Nietypowa maszyna na wrocławskim osiedlu
Sieć z wyjątkowymi akcesoriami debiutuje w Warszawie
Nowa sieć sklepów z akcesoriami DRM-LND wchodzi na polski rynek, otwierając pierwszą placówkę w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Uruchomienie sklepu zaplanowano na piątek 22 sierpnia 2025 r.
Międzynarodowa sieć chce przyciągnąć młodych konsumentów, którzy cenią sobie personalizację. DRM-LND to marka i koncept sklepu z akcesoriami DIY (ang. do it yourself - zrób to sam), w którym klienci sami tworzą i personalizują dodatki, takie jak naszyjniki, bransoletki, etui na telefon, plecaki czy breloki. Wykorzystują przy tym koraliki, charmsy, zapięcia oraz systemy dekoracji DRMZ i TAGZ.
DRMZ to małe ozdoby (gumowe lub metalowe) z klejem 3M do personalizacji, a TAGZ to naszywki materiałowe do personalizacji toreb i ubrań. Marka podkreśla aspekt "immersyjnego" doświadczenia zakupowego i współtworzenie przez klientów własnych projektów.
Za marką DRM‑LND stoi Mikael Söderlindh, przedsiębiorca i współzałożyciel innej znanej firmy - Happy Socks, która oferuje skarpetki w kolorowych, graficznych wzorach.
Nowe sieciówki w Warszawie
DRM-LND to nie jedyna nowa marka na polskim rynku. W sierpniu swój pierwszy sklep otworzy też azjatycka sieć MiniSo, oferując japońskie słodycze i gadżety. Sklep również będzie zlokalizowany w Złotych Tarasach, ale data jego uruchomienia nie jest na razie znana. Początkowo mówiło się o początku sierpnia, jednak w odpowiedzi na pytania redakcji WP Finanse przedstawiciele sieci podkreślają, że placówka zostanie otwarta "nie później niż 31 sierpnia" i nie wskazują konkretnej daty.
Z kolei w lipcu w Warszawie zadebiutowała malezyjska sieć MR. DIY, która wyróżnia się bogatą ofertę narzędzi i brakiem żywności. Sklep zaskakuje niektórymi towarami - kupimy tu np. grille węglowe, baterie prysznicowe czy siodełka rowerowe. Marka jest obecna w Polsce od ubiegłego roku i posiada sklepy też w innych miastach m.in. w Zabrzu.