Oglądalność TVN ogółem spadła nieznacznie w lipcu '10 do 10,64 proc. z 10,66 proc.
03.08. Warszawa (PAP) - W lipcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 10,64 proc. z 10,66 proc. rok wcześniej. Stacja zachowała czwarte miejsca - podały...
03.08. Warszawa (PAP) - W lipcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 10,64 proc. z 10,66 proc. rok wcześniej. Stacja zachowała czwarte miejsca - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 19,21 proc. z 19,40 proc.
Na drugie miejsce z trzeciego awansowała TVP2, której udział wzrósł do 13,90 proc. z 13,68 proc.
Na trzecie miejsce z drugiego spadł Polsat, którego udział w lipcu 2010 roku zmniejszył się do 13,16 proc. z 13,90 proc.
Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła w lipcu 2010 roku do 11,29 proc. z 11,18 proc. rok wcześniej, co także pozwoliło zachować czwartą pozycję.
Pierwsze miejsce utrzymała TVP1, choć jej udział spadł do 16,84 proc. z 17,05 proc.
Na drugim miejscu pozostał Polsat, którego udział wzrósł do 15,73 proc. z 15,63 proc.
Trzecia była TVP2 ze wzrostem udziału do 13,65 proc. z 13,45 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) udział kanału TVN spadł w lipcu 2010 roku do 11,48 proc. z 11,58 proc., a Polsatu nieznacznie zwiększył się do 14,12 proc. z 14,11 proc. rok wcześniej. (PAP)
epo/ gor/