Trwa ładowanie...
d44xgkj

Oglądalność TVN ogółem spadła w okresie I-XII '10 do 13,68 proc. z 13,94 proc.

03.01. Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-grudzień 2010 roku (dane do 30 grudnia) całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 13,68 proc. z 13,94 proc. rok wcześniej. Stacja...

d44xgkj
d44xgkj

03.01. Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-grudzień 2010 roku (dane do 30 grudnia) całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 13,68 proc. z 13,94 proc. rok wcześniej. Stacja utrzymała czwarte miejsce - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 19,56 proc. z 21,42 proc.

Na drugim miejscu pozostała TVP2, której udział spadł do 14,40 proc. z 15,20 proc.

Trzecie miejsce utrzymał Polsat, którego udział w okresie styczeń-grudzień 2010 roku zmniejszył się do 13,69 proc. z 14,79 proc.

d44xgkj

Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła w okresie styczeń-grudzień 2010 roku do 14,79 proc. z 15,30 proc. rok wcześniej, ale stacja ta utrzymała trzecie miejsce.

Na pierwsze miejsce z drugiego przesunął się Polsat, którego udział spadł jednak do 16,40 proc. z 17,29 proc.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła TVP1, której udział spadł do 16,30 proc. z 18,08 proc.

Czwarta była TVP2 ze spadkiem udziału do 13,60 proc. z 14,21 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) kanał TVN utrzymał pierwsze miejsce, a jego udział spadł w okresie styczeń-grudzień 2010 roku do 16,18 proc. z 16,69 proc., zaś Polsatu spadł do 14,74 proc. z 15,30 proc. rok wcześniej.(PAP)

bas/ jtt/

d44xgkj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d44xgkj