Oglądalność TVN ogółem wzrosła we wrześniu '10 do 14,85 proc. z 14,34 proc.
04.10. Warszawa (PAP) - We wrześniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 14,85 proc. z 14,34 proc. rok wcześniej. Stacja przesunęła się na drugie miejsce z...
04.10.2010 | aktual.: 04.10.2010 09:23
04.10. Warszawa (PAP) - We wrześniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 14,85 proc. z 14,34 proc. rok wcześniej. Stacja przesunęła się na drugie miejsce z czwartego - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 18,32 proc. z 19,75 proc.
Na trzecie miejsce z drugiego spadł Polsat, którego udział we wrześniu 2010 roku zmniejszył się do 14,50 proc. z 15,34 proc.
Na czwarte miejsce z trzeciego spadła TVP2, której udział spadł do 14,0 proc. z 14,56 proc.
Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła we wrześniu 2010 roku do 16,00 proc. z 15,41 proc. rok wcześniej, co pozwoliło przesunąć się tej stacji na drugie miejsce z trzeciego.
Pierwsze miejsce utrzymał Polsat, którego udział spadł jednak do 17,63 proc. z 17,84 proc.
Na trzecie miejsce z drugiego spadła TVP1, której udział spadł do 15,16 proc. z 16,94 proc.
Czwarta była TVP2 ze spadkiem udziału do 13,53 proc. z 13,50 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) udział kanału TVN wzrósł we wrześniu 2010 roku do 17,20 proc. z 16,71 proc., a Polsatu spadł do 15,93 proc. z 16,29 proc. rok wcześniej.(PAP)
bas/ ana/