Oglądalność TVN w lipcu 2012 roku spadła rdr do 11 proc. z 12,8 proc.
06.08. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lipcu 2012 roku do 11 proc. z 12,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie...
06.08.2012 | aktual.: 06.08.2012 13:53
06.08. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lipcu 2012 roku do 11 proc. z 12,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w lipcu 2012 r. spadł do 12,9 proc. z 14,2 proc. rok wcześniej, udział TVP1 wzrósł do 15,8 proc. z 15 proc., a TVP2 spadł do 11 proc. z 12,5 proc.
W lipcu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,2 proc. z 13,4 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 14,7 proc. z 16 proc., TVP1 zwiększyła udział do 12,8 proc. z 12,1 proc., a udział TVP2 spadł do 9,5 proc. z 11 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w lipcu 2012 roku był Polsat z udziałem 13,3 proc., wobec 13,6 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był TVN, którego udział spadł do 13 proc. z 16,1 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 11,5 proc. wobec 9,5 proc., a na czwartym TVP2 z udziałem 8,4 proc. wobec 8,7 proc. (PAP)
kam/ jtt/