Trwa ładowanie...
d3iv7dx

Oglądalność TVN w październiku spadła r/r do 16,8 proc. z 17,1 proc.

03.11. Warszawa (PAP) - Całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł w październiku 2011 roku do 16,8 proc. z 17,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na...

d3iv7dx
d3iv7dx

03.11. Warszawa (PAP) - Całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł w październiku 2011 roku do 16,8 proc. z 17,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu w październiku zwiększył się do 15,4 proc. z 14,2 proc., udział TVP1 spadł do 15,5 proc. z 18,3 proc., a TVP2 spadł do 12,7 proc. z 14,8 proc.

Całodobowy udział całej grupy TVN w październikowej oglądalności wzrósł do 23,0 proc., do 22,90 proc. Udział całej grupy Polsat (ale bez wyników TV4) zwiększył się w październiku do 19,6 proc., z 17,6 proc. przed rokiem. Udział grupy TVP spadł do 33,8 proc., z 38,5 proc. rok wcześniej.

W peak-time (18.00-23.00) w październiku udział kanału TVN zmniejszył się do 19,7 proc. z 20,8 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu wzrosła do 16,2 proc. z 14,8 proc. przed rokiem, TVP1 spadła do 16,9 proc. z 19,8 proc., a TVP2 spadła do 15,0 proc. z 17,2 proc.

d3iv7dx

W październiku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 17,9 proc. z 18,6 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zmniejszyła się do 20,3 proc. z 21,5 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w październiku do 21,2 proc. z 21,3 proc., a w peak-timie zmniejszył się do 24,2 proc. z 25,4 proc. rok wcześniej.

Całodobowa grupa wiekowa 4+

paź 10 lip 11 sie 11 wrz 11 paź 11 TVN 17,1% 12,8% 12,9% 16,9% 16,8% TVN 7 1,5% 1,7% 1,9% 1,9% 2,0% TVN24 3,4% 3,6% 3,7% 3,1% 3,4% TVN Meteo 0,1% 0,2% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,4% 0,5% 0,5% 0,4% 0,3% TVN Turbo 0,4% 0,4% 0,4% 0,4% 0,5%

d3iv7dx

TVP1 18,3% 15,0% 15,5% 16,0% 15,5% TVP2 14,8% 12,5% 11,6% 12,4% 12,7% Polsat 14,2% 14,2% 13,9% 14,6% 15,4% TV4 2,3% 2,3% 2,6% 2,3% 2,3% TVP Info 4,4% 5,0% 5,4% 4,2% 3,9%

Grupa TVN 22,9% 19,2% 19,6% 23,0% 23,0% Grupa TVP 38,5% 35,0% 34,6% 34,3% 33,8% Grupa Polsat* 17,6% 19,2% 19,0% 19,2% 19,6% Peak time (18.00-23.00) grupa wiekowa 4+

paź 10 lip 11 sie 11 wrz 11 paź 11 TVN 20,8% 16,6% 16,8% 19,7% 19,7% TVN 7 1,5% 2,0% 2,1% 2,0% 2,0% TVN24 2,4% 2,8% 2,8% 2,3% 2,5% TVN Meteo 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,3% 0,4% 0,4% 0,3% 0,3% TVN Turbo 0,3% 0,3% 0,3% 0,3% 0,4%

d3iv7dx

TVP1 19,8% 16,6% 17,4% 17,7% 16,9% TVP2 17,2% 13,1% 11,6% 14,7% 15,0% Polsat 14,8% 15,5% 15,5% 14,9% 16,2% TV4 2,4% 2,5% 2,7% 2,7% 2,5% TVP Info 3,1% 4,3% 4,8% 3,4% 3,0%

Grupa TVN 25,4% 22,2% 22,6% 25,0% 24,9% Grupa TVP 40,9% 36,3% 35,7% 37,4% 36,5% Grupa Polsat* 17,3% 20,2% 20,0% 18,7% 19,6% całodobowo w grupie docelowej 16-49 lat

paź 10 lip 11 sie 11 wrz 11 paź 11 TVN 18,6% 13,4% 13,4% 17,8% 17,9% TVN 7 1,9% 2,0% 2,1% 2,3% 2,5% TVN24 2,5% 2,4% 2,6% 2,2% 2,4% TVN Meteo 0,1% 0,2% 0,2% 0,1% 0,1% TVN Style 0,5% 0,7% 0,7% 0,5% 0,4% TVN Turbo 0,6% 0,7% 0,7% 0,7% 0,7%

d3iv7dx

TVP1 15,0% 12,1% 12,8% 12,3% 11,7% TVP2 13,6% 11,0% 10,6% 11,0% 11,3% Polsat 16,4% 16,0% 15,4% 16,3% 17,5% TV4 2,6% 2,7% 3,1% 2,7% 2,6% TVP Info 2,1% 2,8% 3,0% 2,1% 2,0%

Grupa TVN 24,2% 19,4% 19,8% 24,1% 24,1% Grupa TVP 31,5% 28,2% 28,2% 27,1% 26,7% Grupa Polsat* 19,9% 21,6% 20,9% 21,2% 21,8% Peak time (18.00-23.00) w grupie docelowej 16-49 lat w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców

paź 10 lip 11 sie 11 wrz 11 paź 11 TVN 25,4% 20,4% 20,7% 24,2% 24,2% TVN 7 2,3% 2,3% 2,4% 2,6% 2,9% TVN24 2,2% 2,3% 2,8% 2,0% 2,5% TVN Meteo 0,1% 0,2% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,5% 0,8% 0,8% 0,6% 0,5% TVN Turbo 0,6% 0,6% 0,6% 0,6% 0,6%

TVP1 14,4% 10,6% 10,5% 11,6% 10,7% TVP2 12,6% 9,3% 8,7% 9,9% 10,2% Polsat 14,4% 14,8% 14,3% 14,2% 15,6% TV4 2,5% 2,5% 2,8% 2,9% 2,7% TVP Info 1,3% 2,1% 2,5% 1,7% 1,4%

Grupa TVN 31,1% 26,7% 27,4% 30,3% 30,8% Grupa TVP 29,3% 24,6% 23,7% 25,3% 24,1% Grupa Polsat* 16,7% 19,6% 18,7% 17,5% 18,4% (PAP)

pr/ asa/

d3iv7dx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3iv7dx