Oglądalność TVN w październiku spadła r/r do 16,8 proc. z 17,1 proc.

03.11. Warszawa (PAP) - Całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł w październiku 2011 roku do 16,8 proc. z 17,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na...

03.11. Warszawa (PAP) - Całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł w październiku 2011 roku do 16,8 proc. z 17,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu w październiku zwiększył się do 15,4 proc. z 14,2 proc., udział TVP1 spadł do 15,5 proc. z 18,3 proc., a TVP2 spadł do 12,7 proc. z 14,8 proc.

Całodobowy udział całej grupy TVN w październikowej oglądalności wzrósł do 23,0 proc., do 22,90 proc. Udział całej grupy Polsat (ale bez wyników TV4) zwiększył się w październiku do 19,6 proc., z 17,6 proc. przed rokiem. Udział grupy TVP spadł do 33,8 proc., z 38,5 proc. rok wcześniej.

W peak-time (18.00-23.00) w październiku udział kanału TVN zmniejszył się do 19,7 proc. z 20,8 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu wzrosła do 16,2 proc. z 14,8 proc. przed rokiem, TVP1 spadła do 16,9 proc. z 19,8 proc., a TVP2 spadła do 15,0 proc. z 17,2 proc.

W październiku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 17,9 proc. z 18,6 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zmniejszyła się do 20,3 proc. z 21,5 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w październiku do 21,2 proc. z 21,3 proc., a w peak-timie zmniejszył się do 24,2 proc. z 25,4 proc. rok wcześniej.

Całodobowa grupa wiekowa 4+

paź 10 lip 11 sie 11 wrz 11 paź 11 TVN 17,1% 12,8% 12,9% 16,9% 16,8% TVN 7 1,5% 1,7% 1,9% 1,9% 2,0% TVN24 3,4% 3,6% 3,7% 3,1% 3,4% TVN Meteo 0,1% 0,2% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,4% 0,5% 0,5% 0,4% 0,3% TVN Turbo 0,4% 0,4% 0,4% 0,4% 0,5%

TVP1 18,3% 15,0% 15,5% 16,0% 15,5% TVP2 14,8% 12,5% 11,6% 12,4% 12,7% Polsat 14,2% 14,2% 13,9% 14,6% 15,4% TV4 2,3% 2,3% 2,6% 2,3% 2,3% TVP Info 4,4% 5,0% 5,4% 4,2% 3,9%

Grupa TVN 22,9% 19,2% 19,6% 23,0% 23,0% Grupa TVP 38,5% 35,0% 34,6% 34,3% 33,8% Grupa Polsat* 17,6% 19,2% 19,0% 19,2% 19,6% Peak time (18.00-23.00) grupa wiekowa 4+

paź 10 lip 11 sie 11 wrz 11 paź 11 TVN 20,8% 16,6% 16,8% 19,7% 19,7% TVN 7 1,5% 2,0% 2,1% 2,0% 2,0% TVN24 2,4% 2,8% 2,8% 2,3% 2,5% TVN Meteo 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,3% 0,4% 0,4% 0,3% 0,3% TVN Turbo 0,3% 0,3% 0,3% 0,3% 0,4%

TVP1 19,8% 16,6% 17,4% 17,7% 16,9% TVP2 17,2% 13,1% 11,6% 14,7% 15,0% Polsat 14,8% 15,5% 15,5% 14,9% 16,2% TV4 2,4% 2,5% 2,7% 2,7% 2,5% TVP Info 3,1% 4,3% 4,8% 3,4% 3,0%

Grupa TVN 25,4% 22,2% 22,6% 25,0% 24,9% Grupa TVP 40,9% 36,3% 35,7% 37,4% 36,5% Grupa Polsat* 17,3% 20,2% 20,0% 18,7% 19,6% całodobowo w grupie docelowej 16-49 lat

paź 10 lip 11 sie 11 wrz 11 paź 11 TVN 18,6% 13,4% 13,4% 17,8% 17,9% TVN 7 1,9% 2,0% 2,1% 2,3% 2,5% TVN24 2,5% 2,4% 2,6% 2,2% 2,4% TVN Meteo 0,1% 0,2% 0,2% 0,1% 0,1% TVN Style 0,5% 0,7% 0,7% 0,5% 0,4% TVN Turbo 0,6% 0,7% 0,7% 0,7% 0,7%

TVP1 15,0% 12,1% 12,8% 12,3% 11,7% TVP2 13,6% 11,0% 10,6% 11,0% 11,3% Polsat 16,4% 16,0% 15,4% 16,3% 17,5% TV4 2,6% 2,7% 3,1% 2,7% 2,6% TVP Info 2,1% 2,8% 3,0% 2,1% 2,0%

Grupa TVN 24,2% 19,4% 19,8% 24,1% 24,1% Grupa TVP 31,5% 28,2% 28,2% 27,1% 26,7% Grupa Polsat* 19,9% 21,6% 20,9% 21,2% 21,8% Peak time (18.00-23.00) w grupie docelowej 16-49 lat w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców

paź 10 lip 11 sie 11 wrz 11 paź 11 TVN 25,4% 20,4% 20,7% 24,2% 24,2% TVN 7 2,3% 2,3% 2,4% 2,6% 2,9% TVN24 2,2% 2,3% 2,8% 2,0% 2,5% TVN Meteo 0,1% 0,2% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,5% 0,8% 0,8% 0,6% 0,5% TVN Turbo 0,6% 0,6% 0,6% 0,6% 0,6%

TVP1 14,4% 10,6% 10,5% 11,6% 10,7% TVP2 12,6% 9,3% 8,7% 9,9% 10,2% Polsat 14,4% 14,8% 14,3% 14,2% 15,6% TV4 2,5% 2,5% 2,8% 2,9% 2,7% TVP Info 1,3% 2,1% 2,5% 1,7% 1,4%

Grupa TVN 31,1% 26,7% 27,4% 30,3% 30,8% Grupa TVP 29,3% 24,6% 23,7% 25,3% 24,1% Grupa Polsat* 16,7% 19,6% 18,7% 17,5% 18,4% (PAP)

pr/ asa/

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Zbliża się masowa wycinka. Coraz bliżej kontrowersyjnej inwestycji
Zbliża się masowa wycinka. Coraz bliżej kontrowersyjnej inwestycji
Sensacja wśród turystów. W Tatrach mają nosić swoje odchody w workach
Sensacja wśród turystów. W Tatrach mają nosić swoje odchody w workach
Czeczeni mieli zastraszać kupców. Prokuratura chciała umorzenia sprawy
Czeczeni mieli zastraszać kupców. Prokuratura chciała umorzenia sprawy
Polacy kochają jej smak. Ulubiona ryba może zniknąć ze sklepów
Polacy kochają jej smak. Ulubiona ryba może zniknąć ze sklepów
Sprawdzili kilkanaście piekarników. Oto wyniki kontroli
Sprawdzili kilkanaście piekarników. Oto wyniki kontroli
Praca dla Polaków w Niemczech. Oto ile płacą za robotę przy bydle
Praca dla Polaków w Niemczech. Oto ile płacą za robotę przy bydle
Klienci rzucili się po nową kolekcję. Tłumy w Ikei. Sieć zabiera głos
Klienci rzucili się po nową kolekcję. Tłumy w Ikei. Sieć zabiera głos
Praca w Krakowie. Płacą nawet 20 tys.zł kierowcy
Praca w Krakowie. Płacą nawet 20 tys.zł kierowcy