Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

Orange został Głównym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez najbliższe cztery lata. Oznacza to, że firma będzie wspierać biało-czerwonych podczas rozgrywek mistrzostw Europy w 2012 roku oraz podczas eliminacji i finałów mistrzostw świata w Brazylii w 2014 roku. Dziś w Warszawie podpisana została umowa w tej sprawie.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

Grupa TP od 8 lat wspiera narodową reprezentację, dzieląc z zawodnikami i kibicami wielkie sportowe emocje. Byliśmy z biało-czerwonymi podczas 113 oficjalnych, międzynarodowych spotkań. W latach 2002-2008 wspieraliśmy reprezentację pod marką TP. W 2009 roku sponsoring przejęła marka Orange.

„Wspieramy naszą reprezentację od wielu lat i chcemy, żeby współpraca miedzy nami trwała dalej. Dlatego podpisujemy umowę aż na kolejne cztery lata. To zagwarantuje naszym piłkarzom możliwość jak najlepszego przygotowania się do mistrzostw Europy, a później do mistrzostw świata" - powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej. „Trzeba pamiętać o perspektywie Euro 2012 - czekają nas najpierw emocjonujące dwa lata kibicowania, a następnie sam udział w tym piłkarskim święcie. Jestem dumny, że Orange, jako Główny Sponsor, będzie miał w tym swój udział. Trenerowi i piłkarzom życzymy siły i wytrwałości w przygotowaniach i budowaniu drużyny.” – zadeklarował Maciej Witucki.

”Piłka nożna jest w Polsce sportem numer 1, jednak bez wsparcia finansowego nie mogłaby się rozwijać, nie moglibyśmy zrealizować wielu zamierzeń. Mam nadzieję, że dzięki odnowionemu kontraktowi z Orange, który wspiera nas już od wielu lat, w poczuciu dużej stabilności finansowej uda nam się zbudować silny zespół na Euro 2012. Oczekują tego nie tylko sponsorzy, ale przede wszystkim kibice piłkarscy w naszym kraju” – powiedział Grzegorz Lato prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Nowa umowa podpisana z firmą Sportfive – dysponentem praw marketingowych Polskiego Związku Piłki Nożnej będzie obowiązywać od lipca 2010 r.

      • Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie w Polsce, jak i za granicą. W lutym 2009 r. przejęła w ramach Grupy TP wspieranie piłkarskiej reprezentacji Polski. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. 27 % badanych wskazuje Orange jako sponsora reprezentacji piłkarskiej (znajomość wspomagana). Informacje na temat reprezentacji można znaleźć na oficjalnym portalu internetowym www.bialoczerwoni.com.pl oraz na reprezentacyjnym kanale filmowym na portalu youtube.

Wybrane dla Ciebie

Zalewa nas kapusta z zagranicy. Niemcy zarobili ponad 16 mln zł
Zalewa nas kapusta z zagranicy. Niemcy zarobili ponad 16 mln zł
To koniec kultowego baru w Gdańsku. Działał prawie 30 lat
To koniec kultowego baru w Gdańsku. Działał prawie 30 lat
Przegrał ze skarbówką. Musi zapłacić podatek od emerytury po matce
Przegrał ze skarbówką. Musi zapłacić podatek od emerytury po matce
Chorwacja ma dość tłumów turystów. Wprowadza obowiązkowe rezerwacje
Chorwacja ma dość tłumów turystów. Wprowadza obowiązkowe rezerwacje
Jedyna taka huta na świecie upada. Pracę straci 300 osób
Jedyna taka huta na świecie upada. Pracę straci 300 osób
Poseł proponuje dopłaty bobrowe dla rolników. Resort odpowiada
Poseł proponuje dopłaty bobrowe dla rolników. Resort odpowiada
Gdzie na grzyby pod Warszawą? Zbieracze podpowiadają
Gdzie na grzyby pod Warszawą? Zbieracze podpowiadają
Zarabiają prawie 50 tys. zł. Rekordowy popyt na specjalistów
Zarabiają prawie 50 tys. zł. Rekordowy popyt na specjalistów
Lego wprowadza największy zestaw Star Wars w historii. Oto cena
Lego wprowadza największy zestaw Star Wars w historii. Oto cena
Polski gigant rybny rośnie w siłę. Przejął spółkę z Belgii
Polski gigant rybny rośnie w siłę. Przejął spółkę z Belgii
Koniec najstarszej kawiarni w Rzymie. Dobił ją czynsz za 180 tys. euro
Koniec najstarszej kawiarni w Rzymie. Dobił ją czynsz za 180 tys. euro
Zakopane przegrało w sądzie. Nadal będzie pobierać opłatę
Zakopane przegrało w sądzie. Nadal będzie pobierać opłatę