Oszczędności w warszawskim Ratuszu wyniosą 12,6 mln zł

12,6 mln zł wyniosą w tym roku oszczędności
stołecznego Ratusza w wydatkach administracyjnych - wynika z
informacji władz Warszawy przedstawionej podczas czwartkowej sesji
rady miasta.

26.02.2009 | aktual.: 26.02.2009 14:59

Cięcia obejmą m.in. biuro kadr i szkoleń (10,2 mln), biuro administracyjno-gospodarcze (1,9 mln) oraz gabinet prezydent stolicy Hanny Gronkiewicz-Waltz (451,8 tys.) - poinformował radnych zastępca szefa gabinetu prezydenta Warszawy, Jarosław Jóźwiak.

Oszczędności dotyczą m.in. delegacji zagranicznych oraz wydatków reprezentacyjnych, zakupu samochodów służbowych, telefonów, zakupu materiałów biurowych. Mniejsze będą też nakłady na nagrody i szkolenia urzędników.

Ponadto premie pracowników miasta mają zostać obniżone o ok. 15 proc.

Podana w czwartek kwota zwiększy się jeszcze, ponieważ urząd miasta zapowiada kolejne cięcia.
_ Trwają prace nad zintegrowanym przetargiem na zakup ubezpieczenia dla miasta i jego jednostek _ - powiedział Jóźwiak. Jak dodał, podobny przetarg będzie dotyczył zakupu energii elektrycznej.

Przyjęty pod koniec ub.r. budżet Warszawy na 2009 r. zakładał deficyt na poziomie 2,3 mld zł. Pierwotnie planowano, że do miejskiej kasy wpłynie 10,2 mld zł (w 2008 r. - 9,8 mld zł), a wydatki wyniosą 12,5 mld zł (w 2008 r. - 11 mld zł).

Źródło artykułu:PAP
finanseoszczędnościstolica
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)