Pakiety kurierskie dla e‑commerce

Pakiety kurierskie dedykowane przedsiębiorstwom z branży e-commerce są bardzo wygodnym rozwiązaniem, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Podpowiadamy, dlaczego w tym zakresie warto zdecydować się na współpracę z firmą InPost.

Pakiety kurierskie dla e-commerce
Źródło zdjęć: © materiały partnera

04.12.2019 11:32

Świetna oferta pakietów kurierskich dedykowanych e-commerce’om

Pakiety kurierskie InPost dedykowane e-commerce’om, oferowane są w dwóch oferowane są w dwóch wariantach: umowie 12-miesięcznej oraz umowie 24-miesięcznej. Niezależnie od czasu trwania umowy, właściciele e-biznesów mają do wyboru jedną z czterech opcji abonamentowych:

  • Mini Firma 25 – ten pakiet kosztuje 289,89 zł netto miesięcznie i pozwala na wysłanie maksymalnie 25 paczek w miesiącu. Dedykowany jest firmom, które stawiają pierwsze kroki w branży e-commerce;
  • Midi Firma 50 – ten pakiet kosztuje 579,96 zł netto miesięcznie i pozwala na wysłanie maksymalnie 50 paczek w miesiącu. Dedykowany jest firmom, które rozwijają swoją działalność w branży e-commerce;
  • Maxi Firma 100 – ten pakiet kosztuje 1109,82 zł netto miesięcznie i pozwala na wysłanie maksymalnie 100 paczek w miesiącu. Dedykowany jest firmom, które posiadają już doświadczenie w branży e-commerce;
  • Multi Firma 200 – ten pakiet kosztuje 2120,20 zł netto miesięcznie i pozwala na wysłanie maksymalnie 200 paczek w miesiącu. Dedykowany jest firmom, które bardzo aktywnie działają w branży e-commerce;

Istnieje możliwość wysłania również paczek, które przekraczają abonamentowy limit miesięczny. Koszt nadana każdej kolejnej, pozapakietowej przesyłki jest równie atrakcyjny i rozpoczyna się od 11,10 zł netto.

Zasady działania pakietów kurierskich oferowanych e-commerce’om przez InPost?

Pakiety kurierskie InPost, dedykowane przedsiębiorstwom działającym w modelu e-commerce funkcjonują na prostych i bardzo atrakcyjnych zasadach. Najważniejszymi – z punktu widzenia właścicieli e-biznesu – są te, które pozwalają im zaoszczędzić czas oraz pieniądze. A mianowicie:

  • szeroki wybór pakietów abonamentowych;
  • elastyczny cennik – wraz z rozwojem firmy cena maleje;
  • gwarancja braku wzrostu ceny pakietu przez okres obowiązywania całej umowy;
  • atrakcyjny cennik nadawania paczek pozapakietowych;
  • darmowe materiały do pakowania paczek;
  • dowolność w formie nadawania paczek: kurier lub Paczkomaty;
  • intuicyjny system śledzenia paczek w procesie logistycznym, a także powiadomienia e-mailowe o statusach przesyłek.

Zalety pakietów kurierskich oferowanych e-commerce’om przez InPost

Coraz więcej biznesów w Polsce, prowadzących sprzedaż internetową, decyduje się na współpracę z InPostem na zasadach abonamentowych pakietów kurierskich. Wśród zalet takiego rozwiązania najczęściej podkreślają:

  • wygodną wysyłkę, opartą na dowolnej formie nadania (kurier lub Paczkomat) oraz dowolnej formie płatności – również kartą oraz Blikiem;
  • bardzo szybką dostawę przesyłki do klienta – 98% paczek trafia do zamawiających już dzień po nadaniu;
  • elastyczny cennik na preferencyjnych warunkach, pozwalający na zmniejszenie cen abonamentu wraz ze wzrostem firmy i atrakcyjny koszt nadania paczek, które wykraczają poza wybrany pakiet;
  • zagwarantowany niski koszt przesyłki (już od 10,10 zł netto za paczkę) przez cały okres obowiązywania umowy;
  • dostęp do intuicyjnego systemu, pozwalającego i sprzedającemu i kupującemu śledzić paczkę w całym procesie dostawy.

Dzięki tak wielu atrakcyjnym możliwościom właściciele e-commerce’ów zauważają wyraźne oszczędności czasu i pieniędzy.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)