Trwa ładowanie...
d2qsldc
espi
01-07-2011 17:07

PBO ANIOŁA S.A. - Zawarcie znaczącej umowy (32/2011)

PBO ANIOŁA S.A. - Zawarcie znaczącej umowy (32/2011)

d2qsldc
d2qsldc

| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 32 | / | 2011 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2011-07-01 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | PBO ANIOŁA S.A. | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Zawarcie znaczącej umowy | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zarząd PBO Anioła S.A. (Spółka, Wykonawca) informuje, że w dniu 01 lipca 2011r. Spółka powzięła informację o zawarciu umowy z firmą HFJ Atrium PBH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka komandytowa , z siedzibą w Kostrzynie Wielkopolskim (Zamawiający), datowanej na 01 lipca 2011r., dotyczącej wykonania robót budowlanych w systemie generalnego wykonawstwa o wartości 3,750 mln zł netto (trzy miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych). Przedmiotem kontraktu jest wykonanie prac związanych z wybudowaniem w systemie "pod klucz" centrum handlowo-usługowego, o łącznej powierzchni ok. 1043 m2 zabudowy wraz z infrastrukturą oraz przyłączeniami do sieci, w miejscowości Kostrzyn, województwo wielkopolskie. Warunki umowy zobowiązują Spółkę także do opracowania dokumentacji powykonawczych oraz realizacji prac związanych z przygotowaniem terenu budowy i wybudowania stosownych połączeń drogowych. W/w wartość umowy przekracza 10% wartości kapitałów własnych Spółki, tym samym spełnia kryterium znaczącej
umowy. Rozpoczęcie przez Spółkę robót budowlanych nastąpi w terminie do 5 dni od dnia wejścia w życie niniejszej umowy. Terminem zakończenia prac jest 10 września 2011r. Termin zakończenia robót może ulec przedłużeniu w przypadku: a) wstrzymania przez Wykonawcę robót na żądanie Przedstawiciela Zamawiającego; b) wydania przez organy administracji aktów administracyjnych podlegających wykonaniu a nakazujących wstrzymanie robót, jeżeli wydanie takich aktów nastąpiło na skutek okoliczności zawinionych przez Zamawiającego; W przypadkach opisanych w punktach a), b) powyżej przedłużenie czasu wykonania przedmiotu Umowy nastąpi o okres wstrzymania robót. c) jeżeli wykonanie przedmiotu umowy nie będzie możliwe ze względu na warunki atmosferyczne. Rozliczenie robót realizowanych przez Wykonawcę nastąpi na podstawie zatwierdzonych przez Zlecającego faktur częściowych wystawianych co miesiąc zgodnie z procentowym zaawansowaniem prac. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5,2% wartości netto umowy tj.
195 000 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych), Wykonawca złoży w formie pieniężnej, bądź gwarancji bankowej na okres do dnia 10 grudnia 2011r. Zabezpieczenie w wysokości 2,5% wartości netto umowy tj. 93.750 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych) służyć będzie zaspokojeniu roszczeń z tytułu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane na okres do dnia 10 września 2016r. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane na okres 5 lat. Zapisy umowy stanowią, że Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienia wynikłe z winy wykonawcy w oddaniu robót w wysokości 0,2% wartości netto umowy za każdy dzień zwłoki, Pozostałe warunki zawartej umowy nie odbiegają od powszechnie stosowanych dla tego typu umów. Szczegółowa podstawa prawna: §5 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009r. w sprawie informacji bieżących i okresowych
przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. nr 33, poz. 259 z późn. zm.). Zarząd PBO Anioła S.A. (Spółka, Wykonawca) informuje, że w dniu 01 lipca 2011r. Spółka powzięła informację o zawarciu umowy z firmą HFJ Atrium PBH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka komandytowa , z siedzibą w Kostrzynie Wielkopolskim (Zamawiający), datowanej na 01 lipca 2011r., dotyczącej wykonania robót budowlanych w systemie generalnego wykonawstwa o wartości 3,750 mln zł netto (trzy miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych). Przedmiotem kontraktu jest wykonanie prac związanych z wybudowaniem w systemie "pod klucz" centrum handlowo-usługowego, o łącznej powierzchni ok. 1043 m2 zabudowy wraz z infrastrukturą oraz przyłączeniami do sieci, w miejscowości Kostrzyn, województwo wielkopolskie. Warunki umowy zobowiązują Spółkę także do opracowania dokumentacji powykonawczych oraz
realizacji prac związanych z przygotowaniem terenu budowy i wybudowania stosownych połączeń drogowych. W/w wartość umowy przekracza 10% wartości kapitałów własnych Spółki, tym samym spełnia kryterium znaczącej umowy. Rozpoczęcie przez Spółkę robót budowlanych nastąpi w terminie do 5 dni od dnia wejścia w życie niniejszej umowy. Terminem zakończenia prac jest 10 września 2011r. Termin zakończenia robót może ulec przedłużeniu w przypadku: a) wstrzymania przez Wykonawcę robót na żądanie Przedstawiciela Zamawiającego; b) wydania przez organy administracji aktów administracyjnych podlegających wykonaniu a nakazujących wstrzymanie robót, jeżeli wydanie takich aktów nastąpiło na skutek okoliczności zawinionych przez Zamawiającego; W przypadkach opisanych w punktach a), b) powyżej przedłużenie czasu wykonania przedmiotu Umowy nastąpi o okres wstrzymania robót. c) jeżeli wykonanie przedmiotu umowy nie będzie możliwe ze względu na warunki atmosferyczne. Rozliczenie robót realizowanych przez Wykonawcę nastąpi na
podstawie zatwierdzonych przez Zlecającego faktur częściowych wystawianych co miesiąc zgodnie z procentowym zaawansowaniem prac. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5,2% wartości netto umowy tj. 195 000 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych), Wykonawca złoży w formie pieniężnej, bądź gwarancji bankowej na okres do dnia 10 grudnia 2011r. Zabezpieczenie w wysokości 2,5% wartości netto umowy tj. 93.750 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych) służyć będzie zaspokojeniu roszczeń z tytułu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane na okres do dnia 10 września 2016r. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane na okres 5 lat. Zapisy umowy stanowią, że Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienia wynikłe z winy wykonawcy w oddaniu robót w wysokości 0,2% wartości netto umowy za każdy dzień zwłoki, Pozostałe warunki
zawartej umowy nie odbiegają od powszechnie stosowanych dla tego typu umów. Szczegółowa podstawa prawna: §5 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. nr 33, poz. 259 z późn. zm.). | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d2qsldc

| | | PBO ANIOŁA SPÓŁKA AKCYJNA | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | PBO ANIOŁA S.A. | | Budownictwo (bud) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | 62-025 | | Kostrzyn | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | Wrzesińska | | 70 | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | +48 61 657 65 50 | | +48 61 657 65 51 | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | 777-23-47-606 | | 639554212 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2011-07-01 Waldemar Anioła Prezes Zarządu

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d2qsldc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2qsldc