Pekao SA zdecydował o odświeżeniu marki

...

04.06.2012 | aktual.: 04.06.2012 14:38

04.06. Warszawa (PAP) - Bank Pekao SA zdecydował o odświeżeniu marki - poinformowali na konferencji przedstawiciele banku.

"Chcemy skierować naszą ofertę do młodych ludzi, by była ona dla nich atrakcyjna" - powiedział Jarosław Wilk, dyrektor w Pekao SA.

"Wprowadzenie nowej szaty graficznej, ma podnieść naszą konkurencyjność. Zmienimy barwy na biało-czerwone, wkrótce rozpocznie się kampania reklamowa" - dodał.

Nowy logotyp jest skojarzony z logotypem grupy UniCredit.

"Nie żegnamy się żubrem, to część naszej historii, będzie on wykorzystywany w komunikacji z klientami, czy działalności społecznej" - powiedział Luigi Lovaglio, prezes banku. (PAP)

seb/ bas/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
usługibankigiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)