PIH: Sprzedaż detal. w małych i średnich sieciach FMCG spadła o 2,0% r/r w XI
Warszawa, 09.12.2014 (ISBnews) - Sprzedaż w sieciach detalicznych FMCG małego i średniego formatu (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów) spadła o 2,0% r/r w listopadzie, zaś w ujęciu miesięcznym zmniejszyła się o 4,5%, podała Polska Izba Handlu (PIH).
09.12.2014 | aktual.: 09.12.2014 12:23
"Według danych Polskiej Izby Handlu sprzedaż detaliczna w listopadzie 2014 roku w stosunku do listopada 2013 spadła o 2%, w stosunku do października 2014 spadła o 4,5%" - czytamy w komunikacie.
Podane dane są szacunkowe i opierają się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu, członków PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20% rynku.
(ISBnews)